// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

هوش مصنوعی ChatGPT در زومجی استخدام می‌شود؟

هوش مصنوعی و چت‌بات ChatGPT از شرکت Open AI این روزها خیلی خبرساز شده است. در این ویدیو سوال‌های گیمینگ و سینمایی از این هوش مصنوعی پرسیدیم تا ببینیم شایستگی حضور در تیم زومجی را دارد یا خیر؟! با ویدیو زومجی همراه ما باشید.

تا امروز هوش‌های مصنوعی و چت‌بات‌های متنوع زیادی داشتیم که عملکرد آنچنان خوبی نداشته‌اند. اما داستان زمانی تغییر کرد که ChatGPT، هوش مصنوعی شرکت مرموز Open AI، در دسترس همه قرار گرفت و به گفته خیلی‌ها در حوزه هوش‌ مصنوعی و چت‌بات‌ انقلاب کرد. Chat GPT درواقع مخفف عبارت Generative Pre-trained Transformer است. چت جی‌پی‌تی گویا در وهله اول برای خدمات مشتری آنلاین ساخته شده است، اما کاربرها استفاده‌های مختلفی از این ابزار انجام می‌دهند. از تولید سناریو‌های داستانی مختلف تا شعر و کدنویسی‌های عجیب.

حتی شرکت بزرگ مایکروسافت اخیرا ۱۰ میلیارد دلار روی این هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است. به‌نظر می‌رسد در آینده این چت‌بات قرار است رقیب جدی گوگل در حوزه موتور جست‌و‌جو شود. حال ما در ویدیویی، سوال‌های اعضای تیم زومجی را از این چت‌بات پرسیدیم تا ببینیم می‌توانیم چت جی‌بی‌تی را در زومجی استخدام کنیم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده