// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

داستان های فرعی جذاب بازی گاد آو وار رگناروک

گاد آو وار رگناروک شامل مراحل فرعی قابل توجهی است که ارزش تجربه دارند و داستان خود را روایت می‌کنند. زومجی در ویدیو جدید به مرور بعضی از این قصه‌ها می‌پردازد.

گیمرهای علاقه‌مند به بازی God of War Ragnarok می‌دانند که قصه‌گویی در این اثر استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی به خط اصلی داستان محدود نمی‌شود. در نقاط گوناگون ۹ قلمرو نورس که در گاد آو وار رگناروک قرار دارند، با کریتوس مراحل فرعی متفاوتی را پیدا می‌کنیم که درک مخاطب از شخصیت‌ها، پیشینه‌ی داستان و جهان بازی را افزایش می‌دهند.

بعضی از مراحل فرعی بیشتر متمرکز روی ارائه‌ی چالش ویژه به گیمر هستند و تعدادی از آن‌ها، روایت داستان را به‌عنوان اولویت خود می‌شناسند. ویدیو جدید ساخته‌شده توسط زومجی برای شما کاربرهای محترم، هفت به‌علاوه‌ی یک قصه‌ی فرعی شنیدنی در خدای جنگ رگناروک را مرور می‌کند.

شما می‌توانید گیفت‌کارت‌های مختلف را از ایرانیکارت خریداری کنید.

تماشا ویدیو در کانال یوتیوب زومجی

بازی God of War Ragnarök که شخصیت‌هایی همچون فریا، اودین، تور، میمیر، انگربودا و آترئوس در آن حضور دارند، حدود دو ماه قبل توسط بخش سرگرمی تعاملی شرکت Sony روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌دست بازیکن‌ها رسید. این ویدیوگیم با فروش ۵.۱ میلیون نسخه‌ای طی پنج روز نخست عرضه، موفقیت رکوردشکنانه‌ای را برای SIE به همراه داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده