// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

سیستم گیمینگ بازیگر سوپرمن را در این ویدیو بامزه تماشا کنید

به‌تازگی هنری کویل ویدیویی در صفحه اجتماعی خود منشر کرده که در حال بستن قطعات کامپیوتر جدید خود است و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، در این کار دیگر سوپرمن نیست!

هنری کویل هرگز عشق و علاقه خود را به پی سی گیمینگ مخفی نکرده است و همیشه آن را ابراز می‌کند. سهم او از مجموعه The Witcher، دوبار به اتمام رساندن بازی The Wild Hunt است. همچنین او یکی از طرفداران سرسخت سری توتال وار است و به‌تازگی بازی Total War: Warhammer 2 را با ۶ نژاد مختلف به اتمام رسانده است! در یک کلام او یک گیمر ساده نیست.

همان‌طور که شاید برخی از شما بدانید، اسمبل کردن کامپیوتر برای بار اول خالی از ایراد و اتفاق نیست. به‌تازگی ویدیویی از هنری کویل منتشر شده است که در حال اسمبل کردن کامپیوتر جدید خود است و به نظر می‌رسد که در این کار زیاد موفق نیست! همان‌طور که در ویدیوی زیر می‌توانید مشاهده کنید، در ابتدا وی به سراغ پردازنده Ryzen 9 3900X خود می‌رود و قصد دارد آن را روی مادربرد Asus ROG Crosshair VIII Hero سوار کند. وی به‌درستی متوجه می‌شود که پین‌های پردازنده به‌راحتی قابل شکستن هستند. پس تصمیم می‌گیرد آن را خارج کرده، بچرخاند و به‌شکل صحیح در جای خود قرار بدهد.

دانلود ویدیو از آپارات

او سپس سعی می‌کند خنک‌کننده NZXT Kraken Z73 را روی پردازنده سوار کند. پس از مدتی سردرگمی و تلاش برای نصب سایر قطعات، وی بالاخره موفق می‌شود و به یکی از مهیج‌ترین لحظات می‌رسد؛ لحظه فشردن دکمه روشن شدن کامپیوتر. ظاهرا همه چیز به‌خوبی انجام شده است، تا این‌که متوجه می‌شود صفحه LED روی خنک‌کننده پردازنده همه چیز را برعکس نشان می‌دهد! سوپرمن شروع می‌کند به باز کردن مجدد چندین قطعه تا بتواند صفحه LED خنک‌کننده را درست نصب کند؛ غافل از این‌که نیازی به این کار نیست؛ چراکه بعدا می‌توانست با استفاده از نرم‌افزار NZXT Cam نحوه نمایش این LED را برعکس کند و همه چیز درست شود. حتی زمانی هم که این خنک کننده نصب شده است، می‌توان با دست آن را چرخاند و به‌درستی نصب کرد.

اگرچه نمی‌توان در ویدیو مشاهده کرد، اما هنری کویل خرید پردازنده Ryzen 9 3900X را به مدل جدیدترِ 3900XT ترجیح داده است. هرچند او یک بازیگر ثروتمند محسوب می‌شود، اما همه انتظار دارند بازی Assassin's Creed Valhalla را به رایگان تجربه کند؛ چراکه به‌خاطر خرید این مدل پردازنده، بازی را به محض انتشار دریافت خواهد کرد. مدل نمایشگر وی Asus PG279Q ROG Swift و مدل کیبرد او نیز Razer Huntsman است.


منبع TechSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده