نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

نمایش نمرات تحسین‌برانگیز DOOM Eternal در جدیدترین تریلر این بازی

بتسدا با انتشار تازه‌ترین تریلر از بازی Doom Eternal نمرات تحسین‌برانگیز اثر را نمایش داده است. تریلری که طبق معمول نمایش‌های همیشگی این بازی، گیم‌پلی و موزیک جنون‌آمیز اثر را ترکیب و مخاطب را هیجان‌زده می‌کند.

زمانی که ریبوت سری بازی‌های دووم (DOOM) در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس قرار گرفت، علاوه بر اینکه گیمرها بعد از مدت‌ها می‌توانستند یک شوتر اول‌شخص خطی و داستان‌محور به‌شدت باکیفیت را تجربه کنند،‌ یک سوال بزرگ در ذهن آن‌ها ایجاد شد. سوال، این بود که اید سافتور چطور قرار است این گیم‌پلی پرانرژی و تقریبا بدون ایراد را در نسخه‌ی بعدی بازی، بهتر و باکیفیت‌تر بکند. برخی نگران این موضوع بودند که ایدسافت‌ور، خالقان بازی، در نسخه‌ی بعدی باز هم همان فرمول موفق و امتحان‌پس‌داده‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۶ را تکرار کنند. انتشار دنباله‌ی DOOM یعنی Doom Eternal اما به‌تمامی این پرسش‌های جواب داد و نشان داد که چقدر سازندگان بازی، در خلق یک شوتر اول‌شخص همه‌چیز تمام و پرملات، استاد هستند.

Doom Eternal

بازی DOOM Eternal در تاریخ ۱ فرودین امسال منتشر شد و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی و بعد از گذشت یک ماه و ۱۸ روز از انتشار بازی، ناشر اثر یعنی کمپانی بتسدا با نشر یک تریلر، نمرات بازی و تحسین منتقدان را بازتاب داده است. با وجود اینکه بازی ممکن است طرفداران داستان‌سرایی‌های پیچیده را ناامید کند اما، به‌قدری در طراحی مرحله و شوتینگ عالی طراحی شده که می‌توان ساعت‌ها مشغولش شد، گذر زمان را حس نکرد و به‌کنکاش در لول‌دیزاینش پرداخت. هرچقدر که قسمت قبلی دووم برپایه‌ی سریع بودن طراحی شده بود،‌ این قسمت عنصر دقت و آگاهی محیطی هم به چالش‌های گیم‌پلی اضافه شده و یک گیم‌پلی چندلایه‌ به گیمر تحویل داده می‌شود؛ گیم‌پلی‌ای که شدیدا چالشی است. آخرین همکاری احتمالی میک گوردون با بتسدا/ایدسافتور، به‌آفرینش یک آلبوم موزیک دیوانه‌وار ختم شده که به‌بهترین شکل ممکن، گیمر را در طول بازی همراه و آدرنالین را در رگ‌های او جاری می‌‌کند. موزیکی که در این تریلر پخش می‌شود را می‌توانید در این صفحه گوش کنید. 

دووم ایترنال را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا تجربه کنید. علاوه بر تماشای دیدگاه‌های و تحسین‌های منتقدین دنیا در این تریلر، شما می‌توانید بررسی زومجی از این بازی را هم مطالعه کنید. زومجی به دووم ایترنال نمره‌ی ۹ را داد و در خلاصه‌ی بررسی این اثر، چنین می‌خوانیم:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!

در ادامه توجه شما را به این تریلر جذاب،‌ جلب می‌کنیم:

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده