// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite منتشر شد

استودیو نیانتیک به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite منتشر کرده است که در جریان آن تمامی جادوگران برای نجات انسان‌ها فراخوانده می‌شوند.

استودیو نیانتیک پس از موفقیت در بازی موبایل Pokemon Go، قصد دارد جهان هری پاتر را هم در قالب واقعیت افزوده، روی سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، نیانتیک تریلر جدیدی را از بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Wizards Unite منتشر کرده است. تریلر منتشر شده، حاوی گیم‌پلی یا نحوه‌ی بازی کردن نیست، بلکه یک فراخوان برای تمامی جادوگران به‌حساب می‌آید.

جهان در جایگاهی قرار گرفته است که اتفاقات عجیب و غریبی سرتاسر آن را فرا گرفته است. برای مثال یک کتاب به یک فروشگاه حمله کرده است یا حیوانات عجیبی در خیابان‌ها دیده می‌شوند. حال این وظیفه‌ی جادوگران (کاربران) است تا جلوی این اتفا‌ق‌ها را بگیرند. از نظر داستانی به‌نظر می‌رسد بازی آیفون و اندروید Harry Potter: Wizards Unite محتویات داستانی بیشتری نسبت به Pokemon Go داشته باشد، اما باید منتظر ماند و ببینیم از نظر گیم‌پلی، تیم سازنده به‌ چه شکل کاربران را سرگرم خواهد کرد.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite مشخص نشده است، اما در انتهای تریلر نوشته شد که این بازی واقعیت افزوده به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از Harry Potter: Wizards Unite را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده