// دوشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Beyond Good and Evil 2 با محوریت شخصی‌سازی سفینه فضایی بازی

در جریان برنامه Space Monkey، شرکت یوبی‌سافت تریلر شخصی‌سازی سفینه فضایی بازی Beyond Good and Evil 2 را در دسترس کاربران قرار داده است.

درمیان بازی‌های ویدیویی، آثاری را دیده‌ایم‌ که کاراکتر بازی سفینه فضایی مخصوص به‌خودش را دارد. کاپیتان شپرد را با سفینه فضایی Normandy SR-1، مستر چیف را با UNSC Infinity و جیمز مک‌کلود را با سفینه فضایی Great Fox می‌شناسیم. بااین‌حال بازی Beyond Good and Evil 2 قرار است در این زمینه تجربه‌ی جدیدتر و متفاوت‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد، زیرا در این بازی بازیکنان قادر به‌شخصی‌سازی سفینه‌شان هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان جدا از شخصی‌سازی سفینه اصلی، سفینه‌های کوچک‌ترشان هم می‌توانند شخصی‌سازی کنند. درجریان برنامه Space Monkey (برنامه‌ای مخصوص برای بازی Beyond Good and Evil 2 که یوبی‌سافت آخرین اخبار حول این بازی را منتشر می‌کند)، شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Beyond Good and Evil 2، اعلام کرده است که درطول بازی می‌توانید با شخصی‌سازی سفینه‌تان ساختار بازی کردن خود را تغییر دهید. برای مثال می‌توانید یک سفینه فضایی سرعتی بسازید تا برده‌ها و اسیرها را از دست صاحبا‌ن‌شان آزاد کنید. همچنین می‌توانید یک سفینه‌فضایی قدرت‌مندی را شخصی‌سازی کنید تا بتواند سایر سفینه‌ها را به‌راحتی از بین ببرد.

بااین‌حال باید منتظر اخبار بیشتر حول بازی Beyond Good and Evil 2 بمانیم و احتمالا در کنفرانس خبری یوبیسافت در ماه آینده، شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار خواهیم بود. درادامه می‌توانید تریلر شخصی‌سازی سفینه‌فضایی بازی Beyond Good and Evil 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده