// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حالت Stage Builder بازی Super Smash Bros Ultimate در ویدیویی فاش شد

به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای بازی Super Smash Bros Ultimate منتشر شده است و در این تبلیغ شاهد حالت Stage Builder در میان گزینه‌های منو بازی هستیم.

بازی Super Smash Bros Ultimate یکی از بازی‌های موفق نینتندو سوییچ است که در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست هواداران این مجموعه را حسابی سرگرم کند. همچنین کمپانی نینتندو با آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی گوناگون سعی دارد محتویات بیشتری را به این بازی اضافه کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در آینده یکی از حالت‌های این مجموعه، به نسخه آلتیمیت اضافه خواهد شد.

به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Super Smash Bros Ultimate توسط شرکت نینتندو منتشر شده است و در جریان این تبلیغ تلویزیونی، برای چند ثانیه منو بازی و حالت‌های مختلف آلتیمیت به‌تصویر کشیده می‌شود. در میان گزینه‌ها، شاهد حالت Stage Buillder هستیم. حالت Stage Builder برای اولین بار در بازی Super Smash Bros. Brawl معرفی شد. بازیکنان ازطریق این حالت می‌توانند زمین‌های مسابقه‌ مورد علاقه‌شان را طراحی کنند و به اشتراک بگذارند.

بااین‌حال باید منتظر ماند و ببینیم حالت Stage Builder چه زمانی به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه می‌شود. درادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده