// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

پوستر متحرک فیلم لایواکشن Sonic the Hedgehog منتشر شد؛ اولین نگاه به ظاهر سونیک خارپشت

تازه‌ترین پوستر متحرک فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog برای اولین بار ظاهر تقریبی این کاراکتر محبوب را به اشتراک می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

دقایقی پیش خبرگزاری IGN با انتشار پوستری متحرک از فیلم مورد انتظار Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) برای اولین بار ظاهر تقریبی این شخصیت را برای طرفداران منتشر کرد. با وجود این که ظاهر سونیک در این پوستر با کمی ظاهر کلاسیک این شخصیت فوق محبوب در بازی‌های ویدیویی، کمیک‌ها و انیمیشن‌ها متفاوت است؛ اما می‌توان به بیان این نکته پرداخت که ظاهر او در این لایو اکشن تا حدودی واقع گرایانه‌تر طراحی شده است. این موضوع زمانی که بیشتر روی اندام یا کفش‌های سونیک تمرکز کنید بهتر می‌تواند خودش را نشان دهد.

IGN بعد از صحبتش با عوامل سازنده در استودیو پارامونت در رابطه با این کاراکتر به این موضوع پی برد که چرا ظاهر سونیک در این فیلم لایو اکشن کمی دستخوش تغییر قرار گرفته است و این که فیلم چگونه فیلم قرار است المان‌های گوناگون لایو اکشن و CGI (اتفاقی که در تریلر اول فیلم کاراگاه پیکاچو شاهدش بودیم) را با هم مخلوط کند. تیم میلر، تهیه کننده اجرایی این فیلم در رابطه با تغییرات اندام سونیک و همچنین افزوده شدن خز به بدن او که از قضا از ابتدا برای فیلم Sonic the Hedgehog برنامه‌ریزی شده بوده است می‌گوید:

تغییر ظاهر سونیک اولین قدم برای اقتباس از او و به وجود آوردن حیوانی واقعی بود تا یک دنیای واقعی را نشان دهد.

او درباره افزودن و طراحی خز روی اندام سونیک می‌گوید:

خیلی عجیب بود اگر این موضوع در نظر گرفته نمی‌شد؛ چون که در این صورت بیشتر شبیه آن بود که سونیک به حالت بی‌لباس و برهنه حرکت می‌کند و جابجا می‌شود. ما همیشه این موضوع را برای او می‌خواستیم و به چیز دیگری نیز حتی فکر نکردیم. اضافه کردن خز به او قسمتی از پروسه ادغام او با دنیای واقعی بود و این چیزی بود که او را به یک موجود واقعی تبدیل می‌کرد.

جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ/ تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک، جیم کری در نقش دکتر اگمن، تیکا سامپتر، دبس هاوارد و ناتاشا روتل از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Sonic the Hedgehog به ایفای نقش بپردازند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر متحرک را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده