// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر جدید بازی Twin Mirror با محوریت داستان بازی

استودیو دونت‌ناد با انتشار تریلری جدید، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد داستان بازی و قهرمان اصلی آن ارائه کرد که نشان از یک ماجرای جنایی و مرموز دارد.

استودیو دونت ناد در حال حاضر دو بازی داستان-محور موردانتظار در دست توسعه دارد که به نظر می‌رسد هر دو پتانسیل خوبی برای موفقیت خواهند داشت. پس از اینکه در روزهای اخیر بالاخره به طور رسمی بازی Life Is Strange 2 معرفی شد، حالا تیم سازنده با انتشار تریلری از بازی Twin Mirror اطلاعات مهمی را در ارتباط با داستان این اثر به اشتراک گذاشت و آن‌طور که به نظر می‌رسد، قرار است با ماجرایی با پیش‌زمینه جنایی همراه شویم.

این تریلر که با صحبت‌های اعضای مختلف Dontnod همراه شده است، داستان شخصی به نام ساموئل هیگز را روایت می‌کند که یک خبرنگار تحقیقی است و مرگ یکی از دوستان خوبش او را دوباره به محل زندگی قدیمی خود می‌کشاند؛ شهری کوچک به نام باس‌وود در ایالت ویرجینیای غربی که با توجه به یکی از صحنه‌های تریلر و صحبت کردن عده‌ای از افراد محلی در مورد پنچر کردن تایر خودروی ساموئل، نشان از آن دارد که گویا اعضای شهر رابطه چندان دوستانه‌ای با همشهری قدیمی خود ندارند.

با توجه به اینکه شهر باس‌وود در شمال شرقی آمریکا واقع شده است، در دوران گذشته محلی صنعتی با کارخانه‌های متعدد به شمار می‌رفت، اما حالا با بسته شدن کارخانه‌ها، این شهر با انبوهی از افراد بیکار اشباع شده است که با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. با این حال، افراد حاضر در شهر کماکان به فرهنگ‌ها و ریشه خود وفادار مانده‌اند و کارگردان هنری بازی نیز معتقد است چنین پیش‌زمینه‌ای کاملا با یک اثر مهیج تطابق دارد.

در ادامه هلن هنری، از دیگر اعضای تیم دونت‌ناد، بازی را شبیه به یک فیلم نوآر می‌داند یا حداقل معتقد است که رگه‌هایی از چنین فیلمی در داستان بازی دیده می‌شود؛ داستانی در مورد یک قهرمان تنها در شرایطی نامطلوب که خودش نقشی در ایجاد آن نداشته است، اما حالا درون آن قرار دارد.

دانلود از آپارات

بازی Twin Mirror در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده