// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷

کشتی تایتانیک در بازی Halo 5 به دست یکی از طرفداران طراحی شد

یکی از طرفداران بازی Halo و همچنین کشتی Titanic، با استفاده از حالت Forge، این کشتی معروف را در بازی Halo 5 بازسازی کرد.

بازی Halo نه‌تنها یک شوتر بسیار عالی است، بلکه از آن به عنوان بهترین ابزار ویرایش مرحله نیز یاد می‌شود. بازیکنان زیادی با استفاده از Forge توانسته‌اند خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند، اما این‌بار یکی از کاربران توانسته است خلاقیت خود را به طور دیگری به معرض نمایش قرار دهد.

یکی از کاربران کارکشته ابزار Forge یعنی C0naN 0007 توانسته است مدل اصلی کشتی تایتانیک را در ویرایشگر Halo 5 بازسازی کند. کاربر یاد شده با استفاده از نقشه Tidal توانست بیشترین منابع را برای خلق کشتی معروف در Forge به کار بگیرد. منابع یاد شده در نقشه‌های کوچک‌تر محدود است و از این‌رو نمی‌توان به خلق محتویات بیشتر در این محیط پرداخت.

در ادامه می‌توانید ویدیو یکی از طرفداران Forge یعنی Brusky را تماشا کنید که کشتی بازسازی‌شده را با جزئیات به نمایش در می‌آورد. وی با استفاده از فضاپیمای خود جزئيات کامل نقشه را نشان می‌دهد و حتی با رفتن به داخل کشتی نیز مخاطبان را  از جزئيات طراحی‌شده باخبر می‌کند. با توجه به ویدیوی منتشر شده به نظر می‌رسد که خالق آن زمان و انرژی زیادی را صرف خلاقیت خود کرده است. کاربران می‌توانند طراحی کشتی یاد شده را از Halo Waypoint دانلود کنند و در بازی آن را ملاقات کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

البته این اولین بار نیست که کسی کشتی تایتانیک را در یک بازی ویدیویی بازسازی می‌کند. در سال ۲۰۱۱ کاربر TheNexusWarriopr این کشتی معروف را در بازی Minecraft طراحی کرد که در ادمه می‌توانید ویدیوی آن را نیز تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما در مورد کار خلاقانه این کاربر چیست؟


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده