// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

ویدیو بازی God of War با محوریت پیشرفت شخصیت

در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از بازی God of War شاهد توضیحات سازندگان در مورد طراحی و پیشرفت شخصیت بازی هستیم.

تنها ۱۰ روز دیگر تا عرضه رسمی بازی God of War زمان باقی مانده است و قطعا هواداران این مجموعه دوست دارند هرچه سریع‌تر بازی را تجربه کنند تا بتوانند دنیای نورس را بگردند و هیولاهای این دنیای اساطیری را ملاقات کنند و از بین ببرند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica)، سازنده بازی God of War، ویدیوی جدیدی از این بازی منتشر کرده است. در جریان ویدیوی منتشر شده از بازی God of War، شاهد صحبت‌های جیسون مک‌دونالد، طراح ارشد بخش گیم‌پلی بازی، هستیم. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که قصد داشته بازی‌ای را خلق کند که در جریان آن، بازیکنان آزادی عمل کامل را برای شخصی سازی و بازی با شخصیت اصلی داشته باشند؛ از این‌رو می‌توانید شخصیت کریتوس را شخصی‌سازی کنید و Armor و سلاح‌های وی را نیز ارتقا دهید.

از نظر شخصی‌سازی که از طریق Armorهای مختلف انجام می‌شود، شما خواهید توانست نحوه عملکرد و کارایی کریتوس در طول بازی را تغییر دهید؛ مثلا می‌توانید از طریق کم کردن Cooldown ضربات کریتوس از وی یک مبارز تهاجمی و بزن بهادر بسازید یا اینکه کیفیت سیستم تدافعی وی را بالا ببرید. از طرفی تبر کریتوس که لوایتن نام دارد، دارای سیستم ارتقای درختی مربوط به خودش است و از طریق این تبر دوست‌داشتنی نیز می‌توانید تغییراتی روی عملکرد کریتوس اعمال کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از بازی God of War را در زومجی تماشا کنید. بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات

همچنین اگر هنوز با دنیای نورس و بازی God of War آشنایی کامل ندارید، می‌توانید مجموعه مقالات زومجی از بازی God of War را در کنار پیش نمایش کامل این بازی مطالعه کنید.

برخی از مقاله‌های منتشر شده از God of War در زومجی

روی عکس کلیک کنید

God of War

God of War

God of War

God of War

God of War

God of War

God of War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده