نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

دومین ویدیو از پشت صحنه ساخت بازی Vampyr منتشر شد

استودیو دونت ناد دومین ویدیو از مجموعه چهار قسمتی ویدیوهای پشت صحنه بازی Vampyr را با محوریت طراحی و موسیقی بازی منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که استودیو دونت ناد (DONTNOD Entertainment) اولین قسمت از مجموعه چهار قسمتی ویدیوهای پشت صحنه ساخت بازی مورد انتظار خود یعنی بازی Vampyr‌ را منتشر کرد و در آن شخصیت اصلی بازی را به نمایش گذاشت. حالا طبق آخرین اخبار بازی، استودیو دونت نات دومین ویدیو از این مجموعه را نیز منتشر کرده است. این ویدیو که «طراحی مبهم» نام دارد، به جلوه‌های بصری و موزیک این بازی که به سبک لندن سال ۱۹۱۸ ساخته شده می‌پردازد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو می‌بینیم که محیط بازی یا همان شهر لندن، از چهار قسمت مجزا تشکیل شده و هرکدام از این بخش‌ها نیز ساکنان منحصر به فرد خود را دارند. جالب است بدانید بازی ومپایر همیشه در شب جریان دارد. طراحان بازی با استفاده از این موقعیت و برای به چالش کشیدن بیشتر بازیکنان، جزئیات محیط را نیز مبهم ترسیم کرده‎‌اند. این جزئیات شامل وقایعی است که در اطراف شخصیت اصلی و در کوچه پس کوچه‌ها بازی جریان دارد. بازی ومپایر در ارائه اطلاعات پیرامون حوادثی که در اطراف جریان دارد و معرفی شخصیت‌های فرعی، خیلی دست و دلباز نیست و اطلاعات را آرام آرام و در طول بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همین امر نیز در به چالش کشیدن بیش‌تر بازیکنان و تحریک حس کنجکاوی آن‌ها تاثیر بسیاری خواهد داشت.

در این ویدیو شاهد نمایش بخش کوتاهی از گیم‌پلی این بازی و نحوه مبارزات و نابودی دشمنان توسط شخصیت اصلی بازی نیز هستیم. در نهایت نیز شاهد اجرای موسیقی تاریک و ترسناک بازی ومپایر توسط سازنده موسیقی بازی که با ساز ویولن‌سل نواخته شده است خواهیم بود. 

همان‌طور که اطلاع دارید بازی ومپایر قرار بود در نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما درنهایت سازندگان با انتشار خبری عرضه این بازی را تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق انداختند. بازی Vampyr در این تاریخ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده