// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱

اختصاصی زومجی از GDC 2015: عملکرد هدست واقعیت مجازی اکیولوس ریفت

پس از پوشش کامل همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ طی این چند روز، ترجیح دادیم خود در شهر سان‌فرانسیسکو آمریکا حضور پیدا کنیم و به گوشه و کنار نمایشگاه سر بزنیم. در ادامه با زومجی و ویدیویی اختصاصی و کوتاه از عملکرد هدست اکیولوس ریفت همراه باشید.
در ویدیوی پیش رو، شما فردی را مشاهده می‌کنید که مشغول انجام یک دمو برای نشان دادن عملکرد و دقت هدست واقعیت مجازی اکیولوس ریفت است. این دمو شباهت زیادی به بازی Star Wars Kinect دارد که مخاطب با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی معروف این سری، جلوی تیرهای شلیک شده را باید بگیرید. البته دو کنترلر هم برای شبیه‌سازی فیزیکی این شمشیرها در دست کاربر تهیه شده که شما می‌توانید در ویدیو مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

شرکت اکیولوس وی‌آر، یک کمپانی آمریکایی توسعه‌دهنده فناوری واقعیت مجازی است که می‌شود از آن به عنوان موتور محرک و پیشرو در ارائه‌ی فناوری واقعیت مجازی طی چند سال اخیر نام برد. اکیولوس وی‌آر چندی پیش با قیمت ۲ میلیارد دلار، به تملک فیس‌بوک در آمد و از آن زمان تا به حال، فرآیند تولید و توسعه‌ی اکیولوس ریفت به واسطه‌ی پشتیبانی مالی و فنی فیس‌بوک، رشد بسیاری پیدا کرده است. انتظار می‌رود هدست واقعیت مجازی این کمپانی طی یک سال آینده در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. منتظر تصاویر و همچنین ویدیوهای اختصاصی بیشتر از همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ در زومجی باشید.
کلیه اخبار و مقالات GDC 2015 را در آدرس zoomg.ir/topics/gdc-2015 مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده