نویسنده: فرشید معتمد
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تریلرهای جدید کِرایتِک در GDC 2015

کِرایتِک در جریان همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵، دو تریلر دیدنی از قابلیتها و بازی­‌های ساخته شده با موتور کِرای‌­اِنجین را منتشر کرد.
همایش GDC امسال قطعا اخبار خوبی را برای توسعه‌دهندگان و بازی‌­سازان به ارمغان آورده است. موتور گرافیکی سورس ۲  از ولو و آنریل ۴  از شرکت اپیک گیمز و همین‌­طور یونیتی ۵، همگی برای استفاده رایگان شده‌­اند. دو روز قبل اِپیک گِیمز بازی­‌های مختلفی را که بر اساس موتور آنریل ساخته شده­‌اند نمایش داد و حالا شرکت کِرایتِک هم تریلری  منتشر کرد که بازی­‌های آنلاین متعددی را که با کِرای‌­اِنجین (CryEngine) ساخته شده­‌اند، نشان می‌­دهد. این بازیها شامل عناوین Evolve , Monster Hunter Online, Legend of Yulong, Age of Wushu و Civilization Online می‌­شوند. سازندگان مختلفی از استودیو­های معروف گرفته تا توسعه‌دهندگان مستقل کوچکتر از طریق مدل اشتراک Engine-as-a-Service) EaaS)  با شرکت کِرایتِک همکاری کرده‌­اند تا لایسنس استفاده از موتور گرافیکی آنها را برای عناوین بازی­‌های خود بدست آورند.

همچنین تریلر دومی که منتشر شده از بُعد فنی به موتور کِرای‌­اِنجین می­‌پردازد و انعطاف­ ­پذیری و قدرت آن را به رخ می‌کشد. کِرایتِک قصد دارد میزان دسترسی به امکانات مختلف این موتور برای سازندگان را در هر ابعاد و بودجه‌­ای برجسته سازد. بعلاوه،  برخی از امکانات اختصاصی این موتور مثل 3D HDR Lens Flares و (BPR (Physically Based Rendering  و امکانات دیگری هم که در دست توسعه هستند در این ویدیو قابل مشاهده است.
کلیه اخبار و مقالات GDC 2015 را در آدرس zoomg.ir/topics/gdc-2015 مشاهده کنید.
منبع: Crytek


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده