// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶

تماشا کنید: اجرای موسیقی متن بازی Bloodborne با حضور ۶۵ نوازنده

سونی ویدیویی از پشت صحنه‌ی اجرای یکی از موسیقی بازی Bloodborne، توسط گروه نوازندگان ۶۵ نفری و گروه کُر ۳۲ نفری منتشر کرده است. برای تماشا این ویدیوی زیبا با زومجی همراه باشید.
این موسیقی حماسی و زیبا در ساختمان اِبی روید، استودیو اِیر در شهر لندن فیلم‌برداری و ضبط شده است. این موسیقی ۳ دقیقه ای تنها بخشی از۹۰ دقیقه آهنگ موجود در بازی Bloodborne است. ویدیوی زیر کاری از استودیوی سازنده بازی فرام سافت‌وِر  است.

دانلود ویدیو

هیدتاکی میازاکی، خالق Bloodborne ، یکی از بزرگترین بازی‌سازان صنعت سرگرمی است. وی خالق بازی‌هایی مانند Demon’s Souls و Dark Souls است و بعد از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول Dark Soul’s، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که فرام سافت‌وِر کار تولید این بازی را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعه‌ی این بازی با استودیو اصلی همکاری‌ می کند. برای اطلاعات بیشتر شما را به خواندن پیش نمایش Bloodborne‌ به قلم آقای محسن وزیری دعوت می کنم. بازی Bloodborne در سبک نقش‌آفرینی (RPG) در تاریخ ۵ فروردین ماه برای کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت انحصاری عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده