نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

اولین تریلر و جزئیات بخش Homestead بازی The Elder Scrolls Online

بخش خرید و فروش خانه بازیThe Elder Scrolls Online به نام Homestead در بهمن عرضه خواهد شد.

امروز استودیوی زنی مکس آنلاین (ZeniMax Online)  و بتسدا (Bethesda) اعلام کردند که بخش خرید و فروش خانه‌ی بازی The Elder Scrolls Online موسوم به Homestead در فوریه ۲۰۱۷ (حوالی بهمن و اسفند ۱۳۹۵) در دسترس دارندگان این عنوان قرار خواهد گرفت.

Homestead در کنار آپدیت بزرگ بعدی The Elder Scrolls Online عرضه خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود. این آپدیت شامل قابلیت ساخت مبلمان و گزینه‌های بسیار زیادی برای تغییر دکوراسیون خانه خواهد بود. نزدیک به ۴۰ خانه منحصر به فرد و بیش از ۲۰۰۰ مبلمان و ابزار دکوراسیون مختلف برای خانه شما وجود دارد.

بعد از به پایان رساندن اولین ماموریت بخش Homestead، اولین خانه خود را تحویل خواهید گرفت که یک اتاق ساده در یک مسافرخانه محلی است. اولین خانه رایگان است. از اینجا به بعد می‌توانید در صورت داشتن طلای مورد نیاز، هر خانه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید. دکوراسیون خانه خود را می‌توانید به تناسب هرکدام از ۱۰ گونه قابل بازی موجود در The Elder Scrolls Online تغییر دهید و خانه‌ها به دو دسته دارای مبلمان و فاقد مبلمان تقسیم می‌شوند. در مجموع باید گفت که می‌توانید بدون توجه به اتحاد و یا گونه شخصیت خود هر خانه‌ای را خریداری کنید. خانه‌های سبک امپریال نیز نیازمند نسخه Imperial Edition بازی هستند. تمامی خانه‌هایی که در زمان عرضه Homestead در دسترس قرار می‌گیرند و مناطق اصلی بازی قرار دارند و هیچ خانه‌ای در مناطق مربوط به بسته‌های الحاقی وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید هر تعداد خانه‌ای که می‌خواهید را داشته باشید و خانه‌ها با حساب کاربری شما وصل هستند. این یعنی می‌توانید خانه‌های خود را بین شخصیت‌های مختلف‌تان به اشتراک بگذارید.

اگر یک خانه مبلمان شده خریداری کردید می‌توانید تمام آن مبلمان را طبق میل خود تغییر دهید. در ادامه نیز چند خانه‌ی ویژه وجود دارند که انحصاری فروشگاه بازی هستند و یکی از آن‌ها یک جزیره‌ی لوکس است. اگر تصمیم گرفتید یک خانه بدون مبلمان را با طلا خریداری کنید، بقیه ساکنین آن منطقه از شما درخواست می‌کنند تا با انجام کاری خود را به آن‌ها اثبات کنید. وقتی که آن کار را انجام دادید، مورد تایید همسایه‌های جدیدتان قرار می‌گیرید و قابلیت خرید آن خانه باز خواهد شد.

شما می‌توانید برای تغییر دکوراسیون و مبلمان خانه خود، هرچه که می‌خواهید را بسازید و یا از فروشنده‌های بازی خریداری کنید. همچنین مبلمان خاصی نیز در بازی وجود دارد که آن‌ها را می‌توان با انجام برخی ماموریت‌ها بدست آورد. شما همچنین می‌توانید حیوانات خانگی نیز در خانه خود قرار دهید. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید در خانه خود مهمانی به راه بیاندازید. علاوه بر تمام اطلاعات ذکر شده، دیگر جزئیات بازی را نیز می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

  • خانه‌ها محدود نیستند، در نتیجه نیاز نیست برای بدست آوردن بهترین خانه نگران باشید.
  • مبلمانی که خودتان می‌سازید را می‌توانید به دیگر بازیکنان بفروشید.
  • می‌توانید قبل از خرید هرکدام از خانه‌های دارای مبلمان یا فاقد مبلمان، ابتدا از آن‌ها بازدید کنید.
  • می‌توانید به دوستان خود اجازه اجازه ملاقات به خانه خود را بدهید.
  • می‌توانید به دوستانی که به آن‌ها اعتماد دارید اجازه دهید تا دکوراسیون خانه را تغییر دهند. (فقط می‌توانند جابجا کنند و نمی‌توانند چیزی را اضافه و یا حذف کنند.)
  • همچنین می‌توانید کسانی که جزو دوستان و یا اعضای اتحادتان نیستند را نیز به خانه خود راه بدهید. باید آن‌ها را در تنظیمات بازی به «ملاقات کننده» و یا «دکوراتور» اضافه کنید.
  • شما می‌توانید به خانه خود Fast Travel کنید.
  • می‌توانید مهمانان خود را از هرجای بازی به خانه خود دعوت کنید، آن‌ها فقط باید به خانه شما Fast Travel کنند.
  • خانه‌ها همه امن هستند و کسی نمی‌تواند چیزی از درون آن‌ها بدزدد.

در ادامه نیز می‌توانید اولین تریلر The Elder Scrolls Online: Homestead را در کنار چند تصویر از آن مشاهده کنید:

|

 

The Elder Scrolls Online: Homestead در ماه بهمن برایپلی‌استیشن 4،ایکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر The Elder Scrolls Online را بر روی رایانه‌ شخصی بازی می‌کنید نیز می‌توانید با ملحق شدن به سرور تست Elder Scrolls Online بخش Homestead را در ماه ژانویه (دی) تست کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده