نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز دوم مرحله حذفی

در روز دوم مسابقات The International 6 بازی Dota 2 شاهد عملکردی عالی و صحنه‌های زیبایی از تمام تیم‌ها بودیم. در ادامه با زومجی همراه باشید و به تماشای گلچینی از این حرکات بنشینید.

با گذشتن دو روز از آغاز مرحله حذفی ششمین اینترنشنال کمپانی ولو شاهد دیدارهایی بسیار نزدیک و هیجان انگیز هستیم. روز دوم مسابقات شاید برای طرفدارن OG و LGD به منزله خط پایان تلقی شود ولی در عوض EG و Ehome حسابی خودی نشان دادند و هوادارانشان را بسیار خوشحال کردند. در این روز دو تیم Alliance و Newbee به جدول بازنده‌ها سقوط کردند تا به ترتیب در روز سوم با Fnatic و Liquid روبرو شوند. اما روز دوم مسابقات در کنار اتفاقات عجیب خود صحنه‌های زیبایی نیز داشت که در ادامه گلچینی از آن را مشاهده خواهید کرد. در این ویدئو لحظه‌های هیجان انگیزی مثل تیم فایت عالی EG، نجات N0tail از مرگ در آخرین لحظه توسط Cr1t، کشتن کوریر توسط Lanm و در پایان بازی زیبا Kpii با هیروی Sand King را شاهد خواهید بود:

|

روز سوم مسابقات ابتدا از بخش بازنده‌ها آغاز به کار خواهد کرد تا تکلیف حذف دو تیم دیگر در مصاف Fnatic و Alliance و همینطور Liquid و Newbee مشخص شود. بعد از این دو دیدار بازی‌های جدول برنده‌ها پیگیری خواهد شد تا فینالیست‌های این بخش مشخص شوند. MVP و Wings در یک سو و EG و Ehome در سوی دیگر برای صعود به مرحله بعدی تلاش می‌کنند.

برای مطالعه اخبار و تماشای تصاویر و گزارش‌های زومجی از مسابقات International 6 بازی دوتا 2 به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده