نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز اول مرحله حذفی

روز اول مرحله حذفی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 پر از صحنه‌های زیبا و نفس‌گیر بود و ما برای شما گلچینی از بهترین حرکات این روز آمده کرده‌ایم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

روز اول مسابقات The International 6 برای طرفداران دو تیم Secret و Na'Vi به هیچ وجه خوب نبود و خیلی زود این دو تیم محبوب از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در این روز چهار تیم وداعی زود هنگام با مسابقات داشتند تا ۱۲ تیم دیگر همچنان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند. دیدارهای روز گذشته لحظات بسیار زیبا و حساسی داشت و اگر موفق به تماشای این بازی‌ها نشدید نگران نباشید چراکه برای شما گلچینی از بهترین حرکات این روز را آماده کرده‌ایم. در این ویدئو صحنه‌های مختلفی مثل ساپورت بی نظیر MMY با هیروی Winter Wyvern، عملکرد عجیب و بی هدف Miracle و در پایان درگیری زیبا بین دو تیم Liquid و Na'Vi را مشاهده خواهید کرد:

 |

در روز دوم تیم شگفتی ساز Ehome به مصاف Alliance خواهد رفت تا ببینیم این تیم چینی می‌تواند عملکرد عالی خود را مانند مرحله گروهی حفظ کند یا خیر. در دیدار بعدی آخرین بازی مرحله اول جدول برنده‌ها را بین دو تیم EG و Newbee شاهد خواهیم بود تا مشخص شود قهرمان Ti5 قوی‌تر است یا قهرمان Ti4. دو دیدار باقی مانده روز دوم، در بخش بازنده‌ها است و OG با تیم TNC مبارزه می‌کند. OG در روز اول طرفداران خود را با بازی ضعیف و آشفته نگران کرد و حالا نوبت جبران اشتباهات گذشته است. در آخرین دیدار روز دوم DC و LGD به مصاف هم می‌روند تا یکی از آن‌ها حذف شود و دیگری امیدوار به فتح جام باشد.

برای مطالعه اخبار و تماشای تصاویر و گزارش‌های زومجی از مسابقات International 6 بازی دوتا 2 به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده