نویسنده: میلاد دهقانی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

تماشا کنید: نسخه بتا Battlefield 1 شامل محتویات جدیدی خواهد بود

هفته‌ی آینده و در جریان گیمزکام 2016 ویدئوی جدیدی از Battlefield 1 منتشر خواهد شد و پس از آن نیز نسخه‌ی بتای آن منتشر خواهد شد. حال اعلام شده که این نسخه شامل محتویات جدیدی خواهد بود.

اکنون که ما به گیمز‌کام 2016 نزدیک‌تر شده‌ایم دوباره اخبار مربوط به نسخه‌ی بتای Battlefield 1 بر سر زبان‌ها افتاده‌اند. همه‌ی ما منتظر شنیدن خبر‌ها و جزئیات بیشتری از Battlefield 1 در گیمزکام 2016 که هفته آینده برگزار می‌شود، هستیم. تا الان می‌دانیم که ویدئوی جدید Battlefield 1 درگیمزکام 2016 نمایش داده خواهد شد و نسخه‌ی بتای بازی نیز پس از گیمزکام 2016 منتشر خواهد شد. الکترونیک آرتز نیز با توجه به آپدیتی که آخر هفته برای Battlefield Insider منتشر کرد در حال آماده‌سازی خود است.

همان‌طور که قبلا نیز گفته شده بود، اعضای Battlefield Insider قبل ازسایرین به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. اکنون این افراد می‌توانند پلتفرم خود را برای تست نسخه بتا انتخاب کنند. این انتخاب شما، نوع کد بتایی را که دریافت می‌کنید تعیین می‌کند. علاوه بر این‌ها اخبار و شایعات بیشتری در مورد نسخه‌ی بتا شنیده می‌شود که بر اساس آن این نسخه شامل محتویات جدیدی خواهد بود. هرچند ما هنوز اطلاعات دقیق و موثقی در مورد جزئیات تغییرات نسخه‌ی بتا نسبت به نسخه‌ی آلفا به‌دست نیاورده‌ایم.

همان‌طور که Westie در ویدئوی زیر به آن اشاره می‌کند، این تغییرات می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از نقشه‌ی جدید گرفته تا اسلحه‌ها و وسایل نقلیه‌‌ي جدید. نسخه‌های آلفای قبلی دایس با تواقفنامه‌ی عدم انتشار محتوا منتشر می‌شدند تا تصاویری از بازی منتشر نشود ولی این‌بار در Battlefield 1 دایس کمی سنت‌شکنی کرده بود.

|


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده