نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تماشا کنید: بروزرسانی آگوست ۲۰۱۶ ایکس باکس وان منتشر شد

مایکروسافت انتشار آپدیت آگوست ۲۰۱۶ را برای ایکس‌باکس وان آغاز کرده است؛ آپدیتی که قابلیت‌هایی مانند موسیقی پس‌زمینه (Background music) را به این کنسول اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت ایکس‌باکس Microsoft از انتشار بروزرسانی ماه آگوست ایکس‌باکس وان خبر داد. با این حساب، بروزرسانی نام‌برده طی روزهای جاری در دسترس کاربران کنسول نسل هشت مایکروسافت در نقاط مختلف دنیا قرار خواهد گرفت. این کمپانی ویدیویی را هم منتشر کرده که به محتویات آپدیت جدید اشاره می‌کند:


پس از دریافت بروزرسانی ماه آگوست، بخش My games & apps به بالای صفحه‌ی خانگی ایکس‌باکس وان منتقل می‌شود تا کاربران بتوانند آسان‌تر به آن دسترسی داشته باشند. در این میان، گزینه‌های بیشتری برای مرتب‌سازی محتوا به کنسول اضافه شده و بخش فروشگاه (Store) هم محتویات مختلف‌اش را به‌طور یک‌جا و در یک صفحه به مشتریان عرضه می‌کند. در آن‌سو کورتانا (Cortana)، دستیار صوتی مایکروسافت، هم وظیفه‌ی اجرای دستورات صوتی را بر عهده گرفته است. کاربران می‌توانند پس از فعال‌سازی کورتانا در کنسول‌شان، با گفتن عبارت «هی، کورتانا» این دستیار صوتی را از طریق میکروفون داخلی کینکت یا هدست فراخوانی کنند. پخش موسیقی پس‌زمینه هم قابلیت مهم دیگری است که با بروزرسانی اخیر به ایکس‌باکس وان اضافه شده و با آمدن‌اش به انتظار بسیاری از طرفداران مایکروسافت پایان داده است. به‌لطف این ویژگی، می‌توان در حین پرداختن به بازی از طریق خود کنسول به موسیقی‌های دلخواه گوش فرا داد. پیش‌تر، کاربران ناچار بودند با به‌کارگیری قابلیت Snap چنین امکانی را برای خود فراهم کنند.

نظر شما درباره‌ی بروزرسانی آگوست ایکس‌باکس وان چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده