نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز سوم مرحله حذفی

مسابقات The International 6 بازی Dota 2 در روز سوم دو تیم دیگر را نیز از دست داد تا هشت مجموعه برتر این دوره مشخص شوند. با زومجی به تماشای بهترین صحنه‌های مسابقات در این روز بنشینید.

Allinace و Newbee تیم‌های ناکام سومین روز اینترنشنال سال ۲۰۱۶ بودند که با حذف از این مسابقات در رده ۸ تا ۱۲ مشترک قرار گرفتند. در این روز شاهد عملکرد عالی Wings در مقابل MVP بودیم تا مجموعه کره‌ای با حسرتی فراوان به خاطر اشتباهات مکرر در این مسابقه راهی جدول بازنده‌ها شود. تیم EG با بازی دیشب نشان داد که می‌تواند در هر لحظه نتیجه دیدارها را عوض کند و به واقع هیچ تیمی جلودار آن‌ها نخواهد بود. قهرمان TI۵ با کسب این پیروزی جز سه تیم برتر مسابقات خواهد بود و باید دید در فینال جدول برنده‌ها چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. در روز سوم تمام تیم‌ها نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند و به جرات باید گفت یکی از بهترین دیدارهای اینترنشنال امسال بین EG و Ehome برگزار شد. در ویدئویی که برای شما آماده کرده‌ایم صحنه‌های بی‌نظیری مانند فرار عالی Matumbaman، حرکت بی نقص iceice و فایت‌های مهم بازی اول EG و Ehome گرد آوری شده که دیدن آن‌ها توصیه می‌شود:

 |

در روز چهارم سه تیم دیگر  با شکست در مقابل حریفان خود حذف خواهند شد اما بدون شک همگان منتظر بازی Allstar هستند تا ببینند آیا خبری از هیرو جدیدی خواهد بود یا خیر؟ هر ساله بازیکنان Allstar توسط دارندگان کتاب تورنمنت از طریق رای گیری انتخاب می شدند ولی امسال رای گیری برگزار نشد و باید دید ولو چه برنامه را برای این رویداد مفرح در نظر گرفته است.

برای مطالعه اخبار و تماشای تصاویر و گزارش‌های زومجی از مسابقات International 6 بازی دوتا 2 به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده