// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

تماشا کنید: نسخه ویژه ایکس باکس وان با الهام از Iron Man رونمایی شد

مایکروسافت از نسخه‌ی ویژه Iron Man کنسول ایکس باکس وان با نام تجاری صنایع استارک رونمایی کرد. این کنسول ویژه به مناسب اکران فیلم Captain America: Civil War تولید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برای یک طرفدار گیمر شخصت مرد آهنین (Iron Man) چه چیزی بهتر از یک کنسول بازی با نماد صنایع تجاری استارک و آرک راکتور بزرگی در میانه کنسول می‌تواند باشد؟ اکنون مایکروسافت به مناسبت اکران فیلم Captain America: Civil War کنسولی ویژه از ایکس‌باکس وان را طراحی و رونمایی کرده است. در این کنسول به صورت ماهرانه‌ای یک نسخه از آرک راکتور استارک قرار داده شده، جدای از این برروی کنترلر نیز شاهد وجود دکمه‌ای مشابه در جایگاه دکمه Home هستیم و نام صنایع استارک در روی آن نیز دیده می‌شود.

خبر بد تولید تنها سه نسخه از این ایکس‌باکس وان است. هر سه ایکس‌باکس از طریق حساب‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر ایکس‌باکس فرانسه ارائه خواهند شد. نکته‌ی جالب روشن شدن هر دو آرک راکتور موجود برروی کنترلر و ایکس‌باکس است که جلوه خاصی را به این محصول می‌دهد.

اگر علاقمنده به دیدن این کنسول زیبا هستید می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا و دانلود کنید:

|

اکران فیلم Captain America: Civil War اخیرا در کشور‌های اروپایی و سینما‌های دالبی آغاز شده است. اکران این فیلم در نهایت از تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت) در ایالات متحده نیز آغاز می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده