نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: سفر به دور دنیا با پیش خرید بازی Uncharted 4

بر اساس خبری که از سوی ناتی داگ منتشر شد، کسانی که ساکن آمریکای شمالی هستند می توانند با پیش خرید بازی Uncharted 4: A Thiefs’s End، برنده جوایزی ارزشمند از جمله سفر به دور دنیا شوند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

در صورتی که گیمری ساکن امریکا، کانادا یا پورتوریکو باشید، می‌تواند شانس خود را برای سفر به دور دنیا به همراه یکی از دوستان خود، امتحان کند. تنها کاری که برای شرکت در این قرعه کشی لازم است، پیش خرید بازی Uncharted 4: A Thief’s End است. با پیش خرید این بازی کد مخصوصی در رسید خرید یا به ایمیل وی ارسال خواهد شد.

پس از دریافت این کد، فرد می‌تواند با مراجعه به صفحه مربوطه، اطلاعات خود را در وب‌سایت رسمی این بازی وارد کرده و پس از آن وارد صفحه‌ای شود که با پرتاب سکه امکان برنده شدن جوایز به صورت آنی برایش وجود خواهد داشت. همچنین با هربار پرتاب سکه، نام شما در لیست قرعه کشی سفر به دور دنیا وارد می‌شود.

جوایزی که شانس برنده شدن آنها در لحظه پرتاب سکه وجود دارد شامل هدفون‌های سونی، پروژکتور Pico، گوشی هوشمند Xperia Z5، باندل‌های مختلف مانند نسخه کالکتور بازی آنچارتد ۴ و باندل پلی‌استیشن 4 این بازی است.

همچنین پنج هزار دلار پول نقد نیز به برنده جایزه سفر به دور دنیا اهدا خواهد شد. رقابت بر سر این جایزه ارزشمند از امروز آغاز شده است و تا ۱۵ می ۲۰۱۶(۲۶ اردیبهشت) مهلت خواهد داشت. برای شرکت در این قرعه کشی لازم است بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشید و ساکن آمریکای شمالی باشید.

|

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با جوایزی که ناتی داگ برای طرفداران این مجموعه در نظر گرفته است، چیست؟

منبع:Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده