نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

پیش نمایش ویدیویی بازی Tom Clancy's The Division

کمپانی یوبی‌سافت در جریان نمایشگاه E3 2013 از یک بازی جدید به نام The Division رونمایی کرد؛ اثری که تقریبا دو هفته دیگر عرضه می‌شود و کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یک شاهکار را دارد. پس با زومجی و پیش نمایش ویدیویی این بازی همراه باشید.

پس از عدم موفقیت برخی از بازی‌های اخیر Ubisoft مثل Watch Dogs یا Assassin's Creed: Unity، چند سالی است که این کمپانی مشهور فرانسوی بازی درجه یکی نساخته و حتی بهترین آثارش هم در این مدت بیشتر شبیه به یک بازی متوسط یا نهایتا خوب بودند. با این حال بازی The Division که معرفی آن به سه سال قبل و مراسم E3 2013 برمی‌گردد، می‌تواند به اثری عالی در کارنامه این کمپانی تبدیل شود؛ اثری که ساخت آن برعهده استودیو مسیو یوبی‌سافت (Ubisoft Massive) بوده و یک بازی کاملا آنلاین شوتر سوم شخص تاکتیکی و نقش آفرینی است و محوریت اصلی آن بر روی همکاری چندنفره (Co-op) بنا شده و می‌توان به تنهایی هم آن را بازی کرد.

گرافیک چشم‌نواز، فضای آخرالزمانی شهر نیویورک، وجود خط داستانی مجزا با بهره‌گیری از داستان غنی، نبرد‌های گیمر در برابر گیمر (PvP) و امکان شخصی‌سازی و ارتقا کامل شخصیت‌ها باعث شده تا The Division به اثری موردانتظار تبدیل شود. این بازی در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۶) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و اگر می‌خواهید آشنایی کاملی با آن داشته باشید، پیش نمایش ویدیویی زومجی اطلاعات جامعی از بازی ارائه خواهد کرد:

دانلود ویدیو با کیفیت SD 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی

تهیه‌ شده  در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده