نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 7 سامسونگ توسط شتر بی کوهان!

تنها چند روز به معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge باقی مانده است و در همین راستا، این کمپانی کره‌ای، کمپین تبلیغاتی جالبی راه‌اندازی کرده است. در یکی از ویدیوهای این کمپین، Galaxy S7 توسط یک شتر بی‌کوهان (لاما) جعبه‌گشایی می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در آستانه‌ی معرفی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ، کره‌ای‌ها از هر امکانی برای جلب نظر مخاطبان به پرچمداران جدید خود استفاده می‌کنند. پس از گذراندن دوران طلایی فروش، رکود گریبان گیر سامسونگ شد و گوشی‌های هوشمند این کمپانی همچون گذشته مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. این موضوع را باید تاثیر گرفته از دو عامل اصلی خواند که یکی حضور پرقدرت کمپانی‌های چینی و دیگری ورود اپل به حوزه‌ای بود که سامسونگ خود را ابداع کننده‌ی آن می‌داند. کره‌ای‌ها اخیر با تغییرات ایجاد شده در کمپانی خود انتظار دارند تا همچون گذشته محصولاتی محبوب را روانه‌ی بازار کرده و نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. این کمپانی امید بسیاری به Galaxy S7 خود دارد و این موضوع را می‌توان از تبلیغات و اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی به وضوح دید.

Samsung در اقدام جدید خود ایده‌ی جالب توجهی را به کار گرفته است. کره‌ای‌ها دو تیزر ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در یکی کودکی خردسال با جعبه گشایی گلکسی اس ۷ برداشت خود را در قالب نقاشی روی کاغذ نمایش می‌دهد. این کودک خردسال ۵ سال داشته و از نقاشی وی نمی‌توان اطلاعات چندان زیادی را از گلکسی اس ۷ به دست آورد؛ هرچند تصاویر فاش شده از گلکسی اس ۷ تقریبا تمام جزئیات ظاهری در خصوص این گوشی هوشمند را در اختیارمان قرار داده است.

اما نکته‌ی جالب در مورد تیزرهای ویدیویی سامسونگ مربوط به نمونه‌ی دوم است. در ویدیوی دوم سامسونگ از کمک یک شتر بی کوهان بهره برده تا برداشت خود از گلکسی اس ۷ را با نقاشی نمایش دهد. به طور حتم نمی‌توان انتظار چندان زیادی از نقاشی یا به بیان بهتر خطوط در هم تنیده‌ی رسم شده توسط شتر داشت.

نظر شما درباره این ویدیوهای جالب چیست؟

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده