نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: جمع‌ آوری نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار توسط یک کمپانی واقعیت افزوده

کمپانی فلوریدایی مجیک لیپ که در زمینه تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) فعالیت می‌کند، موفق شده ۷۹۳.۵ میلیون دلار سرمایه برای یک محصول مرموز خود جمع‌آوری کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تکنولوژی واقعیت افزوده، یکی از مباحث داغ دنیای تکنولوژی است و کمپانی آمریکایی مجیک لیپ که در ایالت فلوریدا واقع شده است، قصد دارد با استفاده از این تکنولوژی، دنیای فیزیکی و دیجیتالی را با هم ادغام کند. این کمپانی اخیرا موفق شده ۷۹۳.۵ میلیون دلار سرمایه برای محصول جدید خود که هنوز معرفی نشده، جمع‌آوری کند. کمپانی چینی گروه علی بابا، بیشترین سرمایه‌گذاری را برای این تکنولوژی انجام داده است. از دیگر سرمایه‌گذاران، می‌توان به گوگل، کوالکام، جی‌پی مورگان، برادران وارنر، مدیریت فیدلتی، مورگان استنلی و کمپانی مدیریت ولینگتون اشاره کرد. رونی آبوویتز، مدیر عامل و موسس مجیک لیپ، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما در مجیک لیپ قصد داریم دنیای جدیدی ایجاد کنیم که در آن واقعیت‌های دیجیتالی و فیزیکی با هم ادغام شوند تا بتوانند تجربیات فوق‌العاده‌ای برای کاربران به ارمغان بیاورند.

این کمپانی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره محصول خود ارائه نکرده است اما گفته که محصول آنها، پلتفرمی است که به راحتی زندگی‌های دیجیتالی و فیزیکی شما را با هم ادغام می‌کند. دو کمپانی گوگل و کوالکام از اولین سرمایه‌گذاران این تکنولوژی بودند. آبوویتز،‌در مصاحبه‌ای که با مجله وایرد داشت، گفت که این سرمایه تزریق شده به کمپانی، باعث می‌شود که تیم آنها بتواند سریع‌تر محصول خود را به دست کاربران برسانند و به دلیل سرمایه‌گذاری شرکت چینی علی بابا، آنها قصد دارند محصول خود را در بازار چین هرچه بیشتر بومی کنند. به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم این شرکت چینی، جو سای، رئیس علی بابا به هیئت مدیره مجیک لیپ اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست که محصول کمپانی مجیک لیپ چیست اما برای اینکه بتوانید کمی بیشتر با محصول آنها آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیو زیر را مشاهده کنید:

|

نظر شما در رابطه با محصول مرموز کمپانی مجیک لیپ چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده