عضو تحریریه
محمدرضا زارع رفیع
،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵
خبر ناراحتکنندهای بود. به رضای عزیز و خانوادهشون تسلیت میگم و امیدوارم غم آخرتون باشه.
برای درگذشت پدر رضا حاج محمدی، تسلیت رِفیق
@سروش حبیبی
سلام.
ویکیهای جدید برای بازیها، بعد از درخواست در این قسمت ساخته میشوند.
http://bazipedia.com/forums/forum/163-wiki/
مسابقه مقالهنویسی بازیپدیا
@amir_hossein_nosrati
سلام
ممنون. بله اگر مقالهنویسها بیشتر بشن برای هر بازی میشه دایرةالمعارف ساخت.
ویکی متال گیر حدود 40 تا مقاله بیشتر نداره. مقایسه کنید با متال گیر ویکیا که بیشتر از دوهزار مقاله داره.
مسابقه مقالهنویسی بازیپدیا
@MUHamAD
سلام
تقریبا دست تنها هستم. / به هرحال سایت و مسابقه مقالهنویسی همیشه پابرجا هست و هر زمان که موفق شدید میتونید در مقالهنویسی مشارکت کنید.
مسابقه مقالهنویسی بازیپدیا
@samanhorrorbaz
سلام.
مقاله میتونه نوشته خود نویسنده و غیر ترجمهای باشه / منتهی صحت متن ارسالی با معادلش در ویکیا / یا هر منبع معتبر دیگه که نویسنده مشخص کنه / سنجیده میشه.
مسابقه مقالهنویسی بازیپدیا
@Persian Assassin
ببینید بازیپدیا هیچ وقت کپیپدیا یا اسپمپدیا نخواهد شد. چون قوانین مشخصی برای جلوگیری از این مشکل داره.
برای اینکه یک مقاله در آمار کاربر شرکت کننده ثبت بشه، اون مقاله ابتدا با منابع معتبر سنجیده میشه / سپس تایید و چاپ میشه. در غیر این صورت مقاله اصولا به مرحله چاپ نمیرسه.
جمله بالا مشخصه:
صحت متن ارسالی با معادلش در ویکیا / یا هر منبع معتبر دیگه که نویسنده مشخص کنه / سنجیده میشه.
منبع معتبر هم شامل هر جایی نیست.
http://bazipedia.com/guides/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%E2%80%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C#%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1
مسابقه مقالهنویسی بازیپدیا
اگر شایعه درنهایت درست باشه، یعنی مصر، دریانوردی و رفتن به حتی یونان، احتمالا شرق مدیرانه رو بازسازی کردن. در این حالت سواحل شرقی و رفتن به مصیاف و دمشق و ... که در بازی اول دیدیم هم بعید نیست.
شایعه: Assassin’s Creed: Origins نام بازی بعدی این سری خواهد بود
@Malgus
سلام
ممنون تصحیح شد. امیدوارم از مقاله استفاده کرده باشید.
تاریخچه استودیو ترن 10
@MAHDAVI
با وجود مشکلاتی که داشته، ولی بازی با این مدل کنترلرها (خصوصا اوایل که اومده بود) لذت بازی رو چند برابر میکرد.
تاریخچه استودیو ترن 10
یه نکته کلی اینه که هم فورزا و هم گرن بازیهای انقلابی بودن و حتی روی همدیگه هم اثرگذار بودن. تو هر سبک مثل ریسینگ، چند تا بازی قوی و رقابتی وجود داشته باشه اون سبک موفقتر میشه.
تاریخچه استودیو ترن 10