محمدرضا زارع رفیع

محمدرضا زارع رفیع

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵
    • نظر

      @محمد مهدی حسین زاده
      ممنون محمد مهدی. استودیو کارش رو بلده؛ من امیدوارم بازی بعدی بیشتر شامل نوآوری باشه.

    • نظر

      یه نکته کلی اینه که هم فورزا و هم گرن بازی‌های انقلابی بودن و حتی روی همدیگه هم اثرگذار بودن. تو هر سبک مثل ریسینگ، چند تا بازی قوی و رقابتی وجود داشته باشه اون سبک موفق‌تر می‌شه.

    • نظر

      @MAHDAVI
      با وجود مشکلاتی که داشته، ولی بازی با این مدل کنترلرها (خصوصا اوایل که اومده بود) لذت بازی رو چند برابر می‌کرد.

    • نظر

      @Malgus
      سلام
      ممنون تصحیح شد. امیدوارم از مقاله استفاده کرده باشید.

    • پست
      یکشنبه, ۲۹ اسفند ۹۵, ۱۹:۵۹
    • نظر

      @mniiinm
      دلایل زیادی می‌تونه داشته باشه. رزیدنت 3 از نظر فنی/کیفی و گرافیکی نسخه کاملا ارتقا یافته‌ای به دو نسخه قبل بود. حتی اکشن‌تر از اون دو هم بوده. با در نظر گرفتن اینکه اکثر گیمرهای اون دوره، زمانی به سه نسخه اول دسترسی داشتن، که هر سه موجود بودن، چیز عجیبی شاید نباشه که انتخابشون بازی رزیدنت 3 بوده. اون زمان مثل حالا، گیمرهای زیادی نبودن که در انتظار ریلیز رزیدنت 1 باشن، بعد دو و بعد 3 / یعنی طوری بود که گیمر می‌تونست با بازی سوم وارد کل سری بشه؛ چون هر سه نسخه قابل دسترس بودن. کلا این میتونه یکی از دلایل صحبت شما باشه.

      مرسی که مطلب رو مطالعه کردید.

    • نظر

      @Daniel Amini
      خوشحالم از اینکه مطلب مفید بوده دانیال.
      در مورد رزیدنت 7 این بازی تا جایی که ممکن بود تلاش کرد با حفظ ریشه‌های سری، مجدد وارد فاز ناب وحشت-بقا بشه. از این نظر من کپ‌کام رو تحسین می‌کنم. حتی در خصوص تغییر زاویه دوربین که یه حرکت ریسکی بود و این سری نیاز به ریسک هم داشت.

    • نظر

      @lonely gamer
      سلام
      ممنون دوست عزیز به خاطر بازخورد خوبتون.
      در مقاله سعی شده به مهم‌ترین نقاط ضعف، قوت، شکست‌ها، پیروزی‌ها، چرایی موفقیت‌ها و شکست‌ها، نقاط حساس تاریخی و بازی‌های برجسته شرکت پرداخته بشه. کاملا موافقم که در اینجا جای بازی‌هایی مثل Viewtiful joe خالی موند اما درباره اوکامی، این بازی باید در مقاله استودیو کلور بهش پرداخته بشه. یعنی این طوری جالب تر هست. به هر حال، هدف مقاله تاریخچه، نقد و بررسی بازی‌ها نیست و صرفا به فاکتورهایی که از نظر شرکت، اون بازی خاص هست پرداخته می‌شه.

      ممنونم که مطلب رو مطالعه کردید و امیدوارم که مفید بوده باشه.

    • نظر

      @Dark Souls
      با سلام
      ممنون از اینکه مقاله رو مطالعه کردید.

      بله؛ درواقع بازی مگامن ۹ هست که در حین بازبینی این اشتباه پیش اومد.

    • پست
      یکشنبه, ۲۲ اسفند ۹۵, ۲۰:۴۶
      تاریخچه کپکام
      26
صفحه ۳ از ۱۲