مرتضی کارگر
اصفهان، اصفهان
درباره من:
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لولآپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لولآپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیمجم پاییزه انستیتو ملی بازیسازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لولآپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لولآپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیمجم پاییزه انستیتو ملی بازیسازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
نظر
@ X_Owner
دوست عزیز سند طراحی الزاما برای اسپانسر نیست...هدف اولش برای خود تیم توسعه دهندهاس و یه جورایی هم نقشه راهشونه و هم چراغ راهشون
در مورد کیکاستارتر هم به موقعاش توضیح میدیم(البته امکانش هست :) ) ولی در همین حد بدونید که یه چیزایی شبیه همین کیکاستارتر تو ایرانم داریم که اسمش فاندوران هست ولی اینکه چقدر کارایی داره رو هنوز بررسی نکردم...شما خودتون میتونید زودتر اقدام به بررسی این موضوع بکنید
پست
دوشنبه, ۲۳ مرداد ۹۶, ۱۷:۰۳نظر
فقط میتونم بگم همه مسابقات یه طرف و مسابقات اینترنشنال دوتا۲ هم یه طرف
اگه liquid به LGD Gaming میباخت سه تیم نهایی همشون چینی بودن
.
.
از پدیدههای جالب این مسابقات هوش مصنوعی OpenAI بود که تونست تو 1 به 1 همه حرفهای ها رو ببره، البته تا اونجایی که میدونم
نظر
@smm7
من قبلا از سایت خود سیدی پراجکت دانلود کردم ولی نمیدونم چرا الان صفحهی مربوط به اون غیر فعاله
نظر
@ معین
ماد از اسمش معلومه...یعنی همون بازی اصلی که اصلاح شده و برای اجرا به بازی اصلی وابستهاست. اما در شرایطی که هم ابزار مادسازی دست آدم رو باز گذاشته باشه و هم تیم مادسازی حرفهای باشه میشه با برنامه نویس و ... یه کارایی کرد. مثل بعضی بازیها که میشنوید بر پایه فلان بازی ساخته شده
construct2 یه موتور بازیسازی جمع و جور که یکسری مکانیکهای از پیش آماده شده رو در اختیار بازیسازی قرار میده. مثلا راحت میتونید با چند کلیک به اشیا درون بازی قابلیت پلتفرمر بدید یا براشون فیزیک تعریف کنید. در کل ابزار سادهای هست و میتونه برای شروع مفید باشه اما پس فقط برای بازیهای ساده و با مکانیکهای ساده قابل استفاده هست. خودم هم تجربه کار باهاش رو دارم
نظر
@Persian Leopard
اگه با مثلا source sdk کار کنید که اصلا خودش یک موتور بازیسازی اما در مورد بقیه یه چیزی رو میدونم که البته دقیق نیست. سازندهها معمولا برای اینکه مخاطبان تو بازی خودشون فقط ماد بسازند امکان برای خروجی گرفتن از عناصر درون ابزار مادسازیشون قرار نمیدن.
نمیدونم دقیقا سوالتون رو فهمیده باشم ولی اگه موردی بود بازم بپرسید
نظر
@shahrokh62
معمولا برای طراحی اسلحههای جدید و وارد کردنشون به بازی باید ابتدا این کار رو با یه نرمافزار دیگه انجام بدید و سپس توسط ابزارهایی که گفته شده اون رو وارد مادی که میسازید بکنید
مثلا با 3Ds Mx مدلسازی کنید و بهش بافت بدید و سپس اون رو با openiv وارد ماد خودتون تو GTA کنید. همیشه برای ساختن چیز جدید نیاز به ابزارهای جانبی دارید.
ولی اگه فقط میخوایید پوستهی اسلحه رو عوض کنید احتمالا فقط به نرمافزاری مثل فوتوشاپ نیاز دارید تا پوستهی جدید رو آماده کنید
پست
جمعه, ۲۰ مرداد ۹۶, ۱۱:۰۰نظر
همیشه از این جاه طلبی زلاتان خوشم میومد و هنوزم میاد
امیدوارم بازی خوبی باشه
نظر
@PHP -E
کلا تو ماد سازی که بتسدا صندلی مخصوص خودش رو داره ولی به هر حال بهتر بود همونطوری که گفتید اشارهای هم به Creation Kit هم میکردیم.
ممنون که مقاله رو مطالعه کردید