عضو تحریریه
میثم علی حسنی

میثم علی حسنی

،
درباره من:
Being Un!Qu3 isBetter Than Being Perfect
عضویت: یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۶: از پایان مهلت تغییرات تیم ها تا عرضه باکسی با حال و هوای بازی Warhammer

در هفته نامه دیگری از بازی Dota 2 مهمترین اتفاقات چند روز گذشته مانند پایان مهلت خروج و اخراج بازیکنان و عرضه یک باکس با حال و هوای Warhammer را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با زومجی همراه باشید.

Voice Pack شخصیت آدام جنسن بازی Deus Ex به بازی Dota 2 اضافه شد

همراه با انتشار جهانی بازی Deus Ex: Mankind Divided یک Voice Pack مخصوص با صدای شخصیت اصلی این سری برای بازی Dota 2 منتشر شد. با زومجی و جزئیات بیشتری از خبر همراه باشید.

1

مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Creed در NBA 2K17 حضور خواهد داشت

کمپانی 2K امروز اعلام کرد که مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Creed در بخش MyCareer بازی NBA 2K17 نقش آفرینی کرده است و بازیکنان او را به عنوان یک ستاره خواهند شناخت. با زومجی همراه باشید.

باکس ست های Warhammer و نسخه 6.88d نقشه بازی Dota 2 منتشر شدند

با انتشار بروزرسانی جدید بازی Dota 2 شاهد عرضه باکس ست‌هایی با حال و هوای Warhammer و انتشار نسخه 6.88d نقشه بودیم. با زومجی و جزئیات بیشتر همراه باشید.

1

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۵: از جدایی Sumail و Fear تا ترکیب جدید تیم Secret

بیست و پنجمین شماره از هفته نامه بازی Dota 2 را در مدت نقل و انتقالات بعد از پایان The International 6 آماده کرده‌ایم تا گریزی به اتفاقات مهم چند روز گذشته بزنیم. با زومجی همراه باشید.

12

مروری بر تاریخچه و بازی‌های ولو به مناسبت ۲۰ سالگی این کمپانی

دیروز کمپانی محبوب ولو تولد ۲۰ سالگی خود را پشت سر گذاشت. شرکتی که توانسته با شبکه استیم و بازی‌های خود در همین مدت کوتاه جز بزرگترین مجموعه‌های بازی‌سازی دنیا قرار بگیرد. با زومجی و مروری بر تاریخچه این کمپانی همراه باشید.

4

هیروی The Underlord بازی Dota 2 منتشر شد

با انتشار بروزرسانی جدید بازی Dota 2 هیروی The Underlord بالاخره عرضه شد تا حالا شاهد ۱۱۲ هیرو در این بازی باشیم. با زومجی و جزئیات بیشتری از این آپدیت همراه باشید.

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۴: از تغییرات تیم ها تا عرضه The Underlord در ۲۳ آگوست

در هفته‌نامه بیست و چهارم بازی Dota 2 شاهد اخبار مهمی مانند تغییرات تیم‌ها بعد از پایان The International 6 تا شروع مرحله مقدماتی تورنمنت WCA در اروپا هستیم. با زومجی همراه باشید.

1

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: تیم Wings جایزه 9 میلیون دلاری را به دست آورد

بالاخره قهرمان ششمین The International بازی Dota 2 مشخص شد و تیم Wings توانست با شکست Digital Chaos جایزه ۹ میلیون دلاری را تصاحب کند. با زومجی همراه باشد.

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: گزارش روز پنجم مرحله حذفی

یک روز مانده به پایان مسابقات The International 6 بازی Dota 2 بالاخره فقط سه تیم باقی ماندند تا امشب قهرمان این دوره مشخص شود. با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۱۴