عضو تحریریه
محمد صادق تواضعی
فارس، شيراز
درباره من:
We all Make Choices, but in the End our Choices Make Us
We all Make Choices, but in the End our Choices Make Us
عضویت: چهار شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
نظر
@ERFANKH14
چشم حتما
نظر
@reza B
بازیهای ژاپنی یه استایل خاص که دارن اینه که بازیاشون (بیشتر اونایی که میخوان پایبند به ریشتهها باشن) دارای دیالوگهایی که در جریان این دیالوگها تعامل شخصیتها با هم از طریق نوشتار انجام میشه شما میبینی لب حرکت میکنه ولی صدایی نمیاد که این حرکت بهش میگن سیستم ارتباط از طریق نوشتار
پست
یکشنبه, ۱۲ فروردین ۹۷, ۱۷:۵۹نظر
@FARHADmj
این چیزیه که تو DmC Devil May Cry گفته شد و در اصل اینجوری نیست ... دانته نیمه انسان نیمه شیطان که تو داستان سه گانه اول بهش اشاره میشه
پست
جمعه, ۱۰ فروردین ۹۷, ۱۷:۲۹پست
جمعه, ۱۰ فروردین ۹۷, ۱۵:۰۳پست
جمعه, ۱۰ فروردین ۹۷, ۱۴:۳۲پست
جمعه, ۱۰ فروردین ۹۷, ۱۲:۰۲پست
پنجشنبه, ۹ فروردین ۹۷, ۲۲:۵۸نظر
@amir gwanggaeto
اول اینکه متای یه بازی میانگین نمرات بالا و پایینی هستش که به یه بازی داده میشه حرفتون رو درک نمیکنم چون متا عدد ایکس شده دیگه کسی نباید زیر اون عدد نمره بده این حرف بیمعنیه رسما
یه مورد دیگه ... بازهم ربطی نداره چون نمره فارکرای شده ۸ و متا ۸۱ بیایم به یه بازی با یه سبک و سیاق متفاوت دیگه همون نمره بدیم با توجه به متاش ... اصلا نمره متا ملاک نیست (نمره «هیچ سایت» دیگهای هم ملاک نیست تو نقد یک شخص) چون بازهم میگم میانگین چندین نمره بالا و پایین و خب یه بازی با توجه به خوب و بدیهای همون سبک و بازیهای مشابه «زیر همون سبک و بازیهای مشابه خط بکشین چون خیلی مهم» نقد میشه
اگه فارکرای ۸ گرفته که واقعا نمره خوبی (نمیفهمم چرا ۸ بده؟) با توجه به بازیهای سبک خودش سنجیده شده و مشکلاتی که داشته بیان شده، همونطوری که خوبیهاش بیان شدن
اگه A Way Out هم ۸.۵ گرفته به خاطر وجود رعایت نکردن یه سری نکات بازیسازی با توجه به نسلی که داخلش هستیم
قبل نظر دادن خواهشا یکم سبک سنگین کنید .... خوب نیست همه بازیها رو یکی بدونین :)