عضو تحریریه
سینا طهمورثی

سینا طهمورثی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۰۴ دی ۱۳۹۵
9

نقد فیلم I’m Your Woman

فیلم I'm Your Woman‌ «من زن تو هستم» در الگوی قهرمان‌های زن و ایده‌های نجاتِ زندگی، یک درام جنایی و قابل قبول است. جایی که سفر قهرمانش قرار است او را از نو خلق کند.

15

نقد فیلم The Midnight Sky- آسمان نیمه شب

یک دارم علمی-تخیلیِ آخرالزمانی، به‌خصوص با سیخونک‌هایی که به شرایط امروزمان می‌زند، گزینه خوبی برای تماشا است. با نگاهی به تازه‌ترین کارنامه فیلم‌سازی جورج کلونی همراه زومجی باشید.

5

نقد سریال Little Fires Everywhere - آتش‌های کوچک همه‌جا

اگر پیش از این با سریال‌هایی همچون «دروغ های کوچک بزرگ» ارتباط برقرار کرده بودید، این یکی هم گزینه مناسبی است. یک درام خانوادگی نسبتا سرپا که برای نیل به هدف خطیر "پرکردن وقت با سریال"، گزینه خوبی است. با زومجی همراه باشید.

13

نقد فیلم The Life Ahead - زندگی در پیش رو

انتظار بسیاری از مخاطبان به سر رسید. خاصه آن‌ها که دل‌بسته «مومو» و «زندگی در پیش رو»ی «رومن گاری» بودند. یک تئوری تقریبا درست: اقتباس‌ها معمولا از خود اثر ضعیف‌ترند. این‌بار هم فیلم ادواردو پونتی به پای شاهکار رومن گاری نرسیده است.

15

نقد فیلم The Secret: Dare to Dream - راز: شهامت رویاپردازی

فیلم The Secret: Dare to Dream ساخته اندی تننت، بهانه خوبی برای سرک‌کشیدن به چندتایی موضوع حاشیه‌ای است. جایی که سینما صرفا محلی برای واگویه برخی کتاب‌های شبه-روانشناسی است. با زومجی همراه باشید.

32

نقد فیلم Rebecca - ربه‌کا

اقتباس جدید فیلم‌ساز انگلیسی (بن ویتلی) از ربه‌کای دافنه دوموریه انگیزه خوبی برای نگاهی به این فیلم و نمونه مشهورش، ربه‌کای هیچکاک است. جایی که تفاوت نگاه دو فیلم‌ساز در بطن مساله اقتباس و کارگردانی قابل ردیابی است. با زومجی همراه باشید.

68

بهترین فیلم های رمانتیک ایرانی که باید تماشا کنید

در این مطلب، بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک ایرانی را معرفی خواهیم کرد؛ از سنتوری تا هامون. همراه زومجی باشید.

22

نقد فیلم Alone - تنها

Alone، یک تریلر میان‌مایهِ خوب است که در رخوت روزهای کم‌رمقی که می‌گذرانیم، یک بازه زمانی دو ساعتی را با موفقیتی لب مرزی می‌گذراند. با نقد فیلم همراه زومجی باشید.

11

نقد فیلم Blow The Man Down - مرد را غرق‌کن

فیلم مرد را غرق کن تجربه کارگردانی مشترک بریجیت سویج و دنیل کرودی است. یک درام/معمایی/جنایی/کمدی که از قرار معلوم آرامش سفید و آبی یک بندر ساحلی را می‌کاود تا برسد به منبع آن بوی گندی که شهر پنهان‌اش می‌دارد.

23

نقد فیلم AVA - اِیوا

یک اکشن/درامِ جنایی بسیارمتوسط با یکی دو اتفاق خوب حاصل کار تماشای اِیوا است. جایی که قهرمان زن فیلم به شکلی کنایه آمیز الگوی نسبتا موفقی از دهه ۹۰ را به شکلی از ریخت افتاده تکرار می‌کند. با نگاهی به این فیلم همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۵