سینا طهمورثی

سینا طهمورثی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۰۴ دی ۱۳۹۵
    • نظر

      @Rahman Piltan
      سلام ممنون از این که متن رو خوندید و نظر دادید. منظورم از علی معلولی فضای کلی حاکم بر فیلم نامه های کلاسیک هست. اون چیزی که شما بهش اشاره کردین، در واقع حادثه محرک فیلم است. در آثار کلاسیک معمولا یک حادثه اتفاق میفته و میشه در ورودی به داستان. مثلا گم شدن الی ، هل دادن راضیه تو جدایی و... اما روابط ادمها با هم در جهان فیلم علی و معلولی است مثل زندگی خود ما

    • پست
      دوشنبه, ۲۹ خرداد ۹۶, ۲۳:۰۲
    • نظر

      @Hamid Manashti
      ممنون دوست عزیز از این که متن رو خوندید و نظر دادید. همونطور که شما گفتین ادبیات رایج نقد به خصوص در مورد سینمای ایران متاسفانه بیشتر درگیر استفاده از واژه ها و کلمات هست تا انتقال مفهوم.

    • پست
      یکشنبه, ۲۸ خرداد ۹۶, ۲۱:۵۹
    • نظر

      @ایلای سیسترز
      سلام ! راستش در معرفی فیلم سعی بر اینکه از یه حدی طولانی تر نشه معرفی تا صرفا انگیزه ای برای ترغیب خواننده ها به دیدن فیلم باشه. در واقع سعی بر اینه که وارد حوزه نقد فیلم نشیم. در خصوص نقد آثار خارجی، این هم گاه به گاه انجام میشه. یا در حد معرفی یا در حد یادداشت. ممنون از نظرات شما

    • پست
      سه شنبه, ۲۳ خرداد ۹۶, ۲۲:۰۱
    • پست
      جمعه, ۱۹ خرداد ۹۶, ۲۲:۰۱
    • پست
      سه شنبه, ۹ خرداد ۹۶, ۲۲:۰۱
    • نظر

      @علی مرعشیان
      با شما موافقم. فیلم نمونه خوب شخصیت های در خدمت فیلم نامه هست. هم چنین مشکل عمده فیلم های سینمایی ما رو هم نداره. یعنی فیلم از همون لحظه اول شروع میشه

    • نظر

      @ایلای سیسترز
      سلام . توی سایت سلام سینما نویسنده رو علی قربانزاده و توی سینما تیکت سامان مقدم ذکر کرده. و من هم توی سینما موقع تماشای فیلم به تیتراژ دقت نداشتم که نویسنده رو ببینم . ممنون از توجهتون

صفحه ۴ از ۶