عضو تحریریه
سجاد پاک آیین

سجاد پاک آیین

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
کمپانی های مورد علاقه:
مایکروسافت
سونی
نوکیا
گوگل
111

باورهای غلط بازیکنان درباره بازی‌ های جهان باز

بازیکنان باورهای غلطی نسبت به بازی‌های جهان‌باز دارند که موجب شده است این افکار نسل به نسل در جهان بازی‌های ویدیویی بیان شود. با زومجی همراه باشید تا باورهای نادرست بازیکنان را مرور کنیم.

26

بررسی بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game

بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game یک بازی کارتی خوش‌ساخت است که سعی می‌کند تجربه جدیدی از یک اثر کارتی را برای بازیکن ایجاد کند. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

52

بهترین دشمنانی که مناسب بازی Spider-Man: Miles Morales هستند

بازی Spider-Man: Miles Morales رسما برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی شد و قصد داریم بهترین دشمنان مایلز مورالس در این بازی را معرفی کنیم.

12

بررسی بازی موبایل Legends of Runeterra

استودیو رایوت گیمز برگشته است و بازی موبایل Legends of Runeterra که یک اثر کارتی خوش‌ساخت و جذاب است را به بهترین نحو ممکن در اختیار بازیکنان قرار داده است. با زومجی و بررسی این بازی همراه باشید.

7

بازی Call of the Sea در جریان Inside Xbox معرفی شد

در طول برگزاری رویداد Inside Xbox از بازی Call of the Sea رونمایی شد. با زومجی همراه باشید.

11

بررسی بازی موبایل Hay Day Pop

بازی موبایل Hay Day Pop جدیدترین اثر استودیو سوپرسل است که با وجود کمبودهایش توانسته یک بازی سرگرم‌کننده باشد. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

1

بررسی بازی موبایل Little Misfortune

بازی موبایل Little Misfortune اثری قابل قبول است که سعی می‌کند بازیکن را به ماجراهای کودکانه میسفُرچون ببرد و همراه او اتفاقات مختلفی را تجربه کند. با زومجی همراه باشید.

16

معرفی بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game

در بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game به بازی کارتی مورد علاقه جهان The Witcher ملحق خواهید شد و مشغول انجام این بازی مهیج می‌شوید. با زومجی همراه باشید.

4

بررسی بازی موبایل Summer Catchers

بازی موبایل Summer Catchers با وجود جلوه‌های بصری زیبا، اما نتوانسته است اثری خوش‌ساخت و قابل قبول باشد. با زومجی و بررسی این بازی موبایل همراه باشید.

2

معرفی بازی موبایل طراح باشی؛ جورچین باشی

در بازی موبایل طراح باشی، به عنوان یک طراح داخلی وارد خانه‌ مشتریان می‌شوید و با حل کردن جورچین، خانه آنها را طراحی می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۵۳