عضو تحریریه
سجاد بنی‌یعقوب

سجاد بنی‌یعقوب

،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۵
1

کامیک کان 2016: ویدیویی با محوریت لودنز، لوگوی کوجیما پروداکشنز، منتشر شد

یک ویدیوی کوتاه با محوریت لوگوی کمپانی تازه‌تأسیس کوجیما در نمایشگاه Comic-Con 2016 به نمایش درآمد. تصاویر در هم تنیده‌ای از کره‌‌ی ماه، دنیای زیر آب و یک وال عظیم‌الجثه که در نهایت با نمایش لودنز به پایان می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

بهبود حریف‌ یابی در بازی TitanFall 2

استودیو ریسپاون سازنده‌ی بازی TitanFall 2، اعلام کرد که حریف‌یابی در بخش چند‌نفره آنلاین بازی بهبود خواهد یافت. با زومجی همراه باشید.

1

Pokemon GO امروز در ژاپن منتشر می‌شود

بازی Pokemon GO از امروز در دسترس ژاپنی‌ها قرار می‌گیرد. باید دید انتشار پوکه‌مون‌ها در مهد تولدشان چه تاثیراتی بر دنیای بازی‌ها می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

6

دو شخصیت جدید بازی Tekken 7 معرفی شدند

کارگردان بازیTekken 7 نام دو شخصیت جدید بازی را فاش کرد. باب و مَستر رِیوِن شخصیت‌های جدید هستند که در Tekken 7 حضور خواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

8

Pokemon GO از ۱۰ مرداد در دسترس ژاپنی‌ها قرار می‌گیرد

بازی محبوب Pokemon GO نهایتاََ از ۱۰ مرداد در دسترس گیمر‌های ژاپنی قرار می‌گیرد. این بازی قبلاََ در آمریکا و اروپا منتشر شده بود. با زومجی همراه باشید.

10

استعفای یک مرد نیوزلندی به منظور بازی کردن Pokemon GO

یک مرد نیوزلندی به نام تام کورِی برای اینکه وقت بیشتری برای بازی Pokemon GO داشته باشد از شغل خود استعفا کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

4

جمع‌آوری بیش از ۵ میلیون دلار کمک برای کودکان سرطانی توسط گیم استاپ

فروشگاه گیم‌استاپ که در حوزه‌ی فروش و خدمات کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند، تاکنون  بیش از ۵ میلیون دلار برای کمک به پژوهش‌های مربوط به کودکان سرطانی جمع‌آوری کرده است. با زومجی همراه باشید.

3

Pokemon GO در ۲۶ کشور اروپایی دیگر دردسترس قرار گرفت

مردم ۲۶ کشور دیگر اروپایی از امروز می‌توانند بازی Pokemon GO را از اپل استور یا پلی استور به طور رایگان برای iOS و اندروید دریافت کنند. با زومجی همراه باشید.

8

هشدار جدی Valve به وبسایت‌های شرط بندی Counter-Strike

کمپانی Valve، سازنده‌ی بازی Counter-Strike: Global Offensive به تمامی وبسایت‌های شرط‌بندی غیر قانونی این بازی هشدار داد که باید هرچه سریعتر فعالیت خود را متوقف کنند. با زومجی همراه باشید.

از هفته‌ گذشته ارزش سهام نینتندو ۷۰درصد رشد کرده است

از ابتدای هفته‌ی گذشته که بازی Pokémon GO منتشر شد، ارزش سهام شرکت نینتندو بیش از ۷۰درصد رشد داشته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۲