عضو تحریریه
مرتضی تقوی

مرتضی تقوی

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۰۵ دی ۱۳۹۳

تعداد مشترکین سرویس PlayStation Vue از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشت

PlayStation Vue سرویس تلوزیون اینترنتی شرکت سونی است که توانسته بین سرویس‌های مشابه تعداد کاربران خوبی را به خود جذب کند. خبرگزاری معتبر بلومبرگ در گزارشی تازه اعلام کرد که تعداد مشترکین سرویس PlayStation Vue از مرز ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است. با زومجی همراه باشید.

16

یوونتوس به عنوان تیم اختصاصی بازی فیفا 17 معرفی شد

مدتی است که مسئولان EA Sports برای نسخه‌های جدید بازی بسیار محبوب FIFA تیم اختصاصی معرفی می‌کنند. سال گذشته تیم رئال مادرید به عنوان تیم اختصاصی بازی FIFA 16 معرفی شد. حال سایت باشگاه یوونتوس اعلام کرد که امسال قرار است تیم آنها این عنوان را یدک بکشد.

1

کونامی: ما هنوز هم به ساخت بازی های بزرگ علاقه مندیم

مدتی است که کونامی به جز بازی PES 2017 بازی بزرگ دیگری معرفی نکرده است و برخی می‌گویند که شاید این کمپانی دیگر علاقه‌ای به ساخت بازی‌های بزرگ ندارد. اما مسئول روابط عمومی کونامی در مصاحبه‌ای با سایت GamingBolt تمام این حرف‌ها را رد کرده است. با زومجی همراه باشید.

5

نامزدهای بهترین بازی های E3 2016 اعلام شدند؛ پیشتازی Battlefield 1 با پنج نامزدی

پس از گذراندن روزهای پر شور و حال نمایشگاه E3 2016 اکنون دیگر سر و صداها تا حدودی خوابیده و نوبت به انتخاب بهترین‌های نمایشگاه امسال از سوی منتقدین رسیده است. دیروز نامزدهای جوایز بهترین‌های E3 2016 از دید منتقدین (Game Critics Awards) اعلام شد.

دیجیتال فاندری: بازی Battlefield 1 احتمالا از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد

بازی Battlefield 1 قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است. جان لینمان از دیجیتال‌فاندری به تازگی در پستی جدید در حساب توییترش پس از تجربه‌ی Battlefield 1 نوشت این بازی احتمالا از دایرکت‌ایکس‌12 پشتیبانی می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

باشگاه شالکه 04 چند بازیکن حرفه ای بازی FIFA را استخدام کرد

با گسترش ورزش‌های الکترونیک و محبوبیت آن‌ها، امروزه باشگاه‌های فوتبال مطرح اروپایی هم به استخدام تیم‌های حرفه‌ای بازی‌های ویدئویی مختلف رو آورده‌اند. باشگاه شالکه پس از استخدام یک تیم حرفه‌ای League of Legends، چند بازیکن حرفه‌ای بازی FIFA را نیز به استخدام خود درآورد.

2

تماشا کنید: تجربه ی بازی Resident Evil VII با هدست واقعیت مجازی

نسخه‌ی هفتم مجموعه بازی‌های بسیار محبوب Resident Evil در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد. کپ‌کام به تازگی ویدئویی را از غرفه‌ی خود در این نمایشگاه منتشر کرده است که تجربه‌ی گیمرها از این بازی با هدست واقعیت مجازی را نشان می‌دهد.

2

شوهی یوشیدا: رونمایی مایکروسافت از ایکس باکس اسکورپیو بسیار جالب بود

پس از غافلگیر شدن اندرو هاوس، مدیر اجرایی پلی‌استیشن، در مورد رونمایی مایکروسافت از پروژه اسکورپیو، شوهی یوشیدا، رئیس استودیو‌های جهانی سونی، هم این کار مایکروسافت را «خیلی خیلی جالب» خوانده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

11

یک مرد هندی در اثر تماشای فیلم The Conjuring 2 جان خود را از دست داد

همزمان با اکران جهانی فیلم ترسناک The Conjuring 2 که بسیاری از دوستداران ژانر وحشت را دوباره به سینماها کشانده است، گزارشی از هند منتشر شد که مردی ۶۵ ساله در اثر تماشای این فیلم جان خود را از دست داده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

3

تماشا کنید: ۱۰ دقیقه از گیم پلی بازی Inside

بازی Inside ساخته‌ی جدید سازندگان بازی دوست داشتنی Limbo است که در جریان نمایشگاه E3 2016 تاریخ انتشار آن هم با نمایش یک ویدئو زیبا اعلام شد. به تازگی سایت Polygon تریلری جدیدی از این بازی منتشر کرده است که برای اولین بار گیم‌پلی فوق‌العاده آن را به نمایش می‌گذارد.

صفحه ۱ از ۳۴