عضو تحریریه
رضا پردل

رضا پردل

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

نقد فیلم Voyagers | تریلری در فضا با بازی کالین فارل

فیلم Voyagers «مسافران» تریلری در بستر فضا است که به کارگردانی نیل برگر تولید شده است. این فیلم با بازی تای شرایدن و کالین فارل مدتی پیش در سینماهای مختلف نمایش داده شد. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید. 

6

نقد سریال Made For Love | داستان یک عشق ایده‌آل

 اگر در یک رابطه کوچک‌ترین رازی بین طرفین نباشد و دو نفر کاملا از حالات یکدیگر آگاه باشند چه اتفاقی می‌افتد؟ این ایده سریال Made For Love «ساخته شده برای عشق» است. با نقد این سریال همراه زومجی باشید.

12

نقد فیلم Stowaway | سفری دوباره به مریخ

 فیلم Stowaway «مسافر قاچاق»، مسئله قضاوت را با روایتی تأثیرگذار و این‌بار در دل فضا روایت می‌کند. با نقد فیلم همراه زومجی باشید باشید.

9

نقد مستند دیک جانسون مرده است | نگاهی طنز آمیز به مرگ

فیلم «دیک جانسون مرده است» در بیشتر فهرست‌های مربوط‌به مهم‌ترین‌ مستندهای سال ۲۰۲۰ حضور داشته است. همچنین جزو ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ به انتخاب زومجی نیز معرفی شده بود. با نقد این مستند همراه باشید. 

49

نقد فیلم The Courier | یک تریلر سیاسی از یک جنگ هسته‌ای

فیلم The Courier «قاصد» درباره فردی‌ غیرسیاسی است که از وقوع یک جنگ هسته‌ای بزرگ بین آمریکا و شوروی جلوگیری کرد. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید. 

331

نقد مستند Billie Eilish: The World's a Little Blurry | تصویری متفاوت از بیلی آیلیش

بیلی آیلیش یکی از جوان‌ترین خوانندگان جهان است که موفقیت‌های پی‌درپی او در عرصه موسیقی و البته شخصیت نامتعارفش، باعث شده تا هواداران زیادی داشته باشد. باید دید کارگردان چه جنبه‌هایی از زندگی او را برای ساختن یک مستند برگزیده است؟

166

نقد سریال Resident Alien | فصل اول

چه فعل و انفعالاتی باید درون یا بیرون یک موجود فضایی بی‌احساس رخ بدهد تا دل‌اش برای نژاد انسان بسوزد و ما را از بین نبرد؟ این عبارت، ایده اصلی سریال Resident Alien «بیگانه ساکن‌شده» است. با نقد این سریال همراه زومجی باشید. 

123

معرفی سریال مردم معمولی

رامبد جوان بعد از مدت‌ها با سریال «مردم معمولی» به عرصه سریال‌سازی و البته کمدی بازگشته است. آیا این سریال شبیه کارهای خوب او در گذشته مثل «ورود آقایان ممنوع» است یا اینکه یادآور آثار ضعیفی مثل «قانون مورفی»؟ برای معرفی این سریال همراه زومجی باشید. 

12

نقد فیلم The United States Vs. Billie Holiday

فیلم The United States Vs. Billie Holiday «ایالات متحده دربرابر بیلی هالیدی» فیلمی است درباره بیلی هالیدی، خواننده پرحاشیه آمریکایی. این فیلم در جشنواره گلدن گلوب برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. اما آیا جزییات دیگر فیلم هم نقاط جذابی دارد؟

14

نقد سریال Servant - فصل اول و دوم

ام نایت‌ شیامالان، یکی از سازندگان سریال Servant «خدمتکار» است. اما آیا این سریال توانسته شبیه برخی از فیلم‌های درخشان او مانند The Sixth Sense بدرخشد یا یادآور آثار ضعیف‌تر شیامالان است؟

صفحه ۱ از ۲