یونس بهرامی

یونس بهرامی

،
درباره من:
I have never regretted my silence, as for my speech I’ve regretted it many times
عضویت: چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    • نظر

      @Hamid Manashti

      ممنونم. اصلاح شد

    • پست
      پنجشنبه, ۲۳ آذر ۹۶, ۱۱:۰۱
    • پست
      شنبه, ۱۳ آبان ۹۶, ۱۱:۰۱
    • نظر

      @پوریا دراکولا : خون آشام سفاک
      درود بر شما. چَشم، دوباره قلم‌فرسایی می‌کنیم. :D

      @Phantom__gamer
      خیلی ممنونم.

    • نظر

      @Phantom___gamer
      اطلاعی ندارم و تمام گفته‌های ما در حد تئوری می‌مونه، ولی بعید نیست. تقریباً تمام متال گیرها پلات توئیست‌های این شکلی داشتن که در آخر همه یا احساس شگفتی دارن یا احساس خیانت و دلسردی؛ مثل انتخاب رایدن و ونوم اسنیک، راز اصلی آسلات در آخر MGS4، برملا شدن راز نائومی تو نسخه‌ی اول، بازگشت بیگ باس برای دیدن سالید اسنیک (آخرین بار)، S3 Plan، هویت میهن‌پرست‌ها و... که باعث می‌شن فکر کنیم Death Stranding هم همین‌طور باشه. البته اگه منظور شما صرفاً غافلگیری تو تبلیغات باشه (و نه داخل قصه) مشخص نیست.

    • نظر

      خیلی ممنون محمدحسین.
      این بازی تبلیغاتش مثل MGS2 و V شده؛ یعنی تریلرها نه برای معرفی که برای گمانه‌زنی ساخته شدن. خیلی از فن‌ها این شیوه‌ی کوجیما رو دوست ندارن و اگه دقت کنیم متال گیرهایی که بازاریابی صادقانه‌ای داشتن محبوب‌ترن. البته دسته‌ی دیگه که کم‌تعداده این شیوه رو دوست داره.
      ولی بین تبلیغات MGSV و 2 تفاوت هست؛ اولی تبلیغاتش گول‌زننده محض بود (پسندیده نشد) و MGS2 تبلیغاتش در راستای تم اصلی قصه بود که خب این رو قبلاً تو یه مقاله‌ای توضیح دادم و از یه چیز دیگه مثال می‌زنم: یعنی P.T. (ره)
      به خالق حق می‌دیم که به‌دروغ بازیش رو معرفی کنه؛ چون هدف بازی وصل کردن تمام مردم با زبان‌های مختلف برای حل یه معماست. وصل شدن تم اصلی این بازی هم هست و دوباره قراره وصل بشیم تا یه معمایی رو حل کنیم. شاید منظور از «چوب و طناب» همین باشه. طناب، از نظر کوبو آبه، وسیله‌ای برای نزدیک و وصل کردن چیزهای خوب (طرفدارها) بهم دیگه‌ست. الکی نیست که کوجیما گفت The game has already begun. تو یه مصاحبه‌ی دیگه‌ای هم از پتانسیل اتصال بازی‌ به فیلم و کتاب و موزیک گفته بود. این‌که موزیک ویدئو بر اساس بازی ساخته‌ شده، به معنای اتصال بین این مدیوم نیست؟ بازی همین الآنش هم شروع شده و ما ناخودآگاه دقیقاً وسط این بازی‌ایم برای حل معما. این نشون می‌ده که مثل MGS2 تبلیغات در راستای تم اصلی قصه هست و این خیلی ریسک داره. احتمالش هست که دوباره بین طرفدارها دودستگی ایجاد شه.
      هنوز هم بعضی از طرفدارها با این نوع تبلیغات و تریلرها مخالفن ولی این شیوه‌ تبلیغات یه مزیت داره که یکی تو ردیت تو نیم خط خلاصه کرده: «به‌خاطر این بازی، این‌قدر که از تاریخ جنگ جهانی دوم [و معادلات فضایی] یاد گرفتم، تو ۱۳ سال مدرسه یاد نگرفتم».

    • پست
      شنبه, ۱۱ شهریور ۹۶, ۱۸:۲۸
    • پست
      دوشنبه, ۶ شهریور ۹۶, ۱۰:۵۹
    • پست
      پنجشنبه, ۲ شهریور ۹۶, ۲۲:۵۸
    • پست
      جمعه, ۲۷ مرداد ۹۶, ۲۳:۴۵
صفحه ۱۰ از ۱۸