عضو تحریریه
محسن وزیری

محسن وزیری

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    • پست
      سه شنبه, ۸ خرداد ۹۷, ۱۹:۰۱
    • پست
      جمعه, ۴ خرداد ۹۷, ۱۷:۰۱
    • نظر

      @Kurama
      سرویس‌هایی مثل Fig به کسانی که به بازی کمک کردن به عنوان سرمایه‌گذار نگاه می‌کنه و بخشی از سود فروش بازی بهشون می‌رسه. بقیه سرویس‌ها چنین قابلیتی ندارن اما هر پروژه معمولا مزایایی برای کسایی که کمک کردن در نظر می‌گیره.
      اکثر مواقع در صورت شکست پروژه پولی برنمی‌گرده، اما صاحب پروژه می‌تونه شخصا این کار رو بکنه.

    • نظر

      @Persian Leopard
      این سرویس‌ها معمولا مسئولیتی در این زمینه قبول نمی‌کنن، ولی ایده فقط بخشی از یه پروژه‌اس و درست اجرا کردن اونه موفقیت پروژه رو تضیمن می‌کنه.

    • پست
      چهار شنبه, ۲ خرداد ۹۷, ۱۹:۰۱
    • پست
      چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۹۷, ۱۱:۰۱
    • نظر

      @gradeboy8
      دوست عزیز ما ده‌ها بار بالاتر اعلام کردیم که نسخه‌ی دیجیتالی بازی توسط یوبیسافت در اختیار ما قرار گرفته. درست مثل بازی اوریجینز. اینکه می‌گید با «چهارتا ويديو highlight reel از يوتيوب» بازی رو نقد کردیم نظر شماست.
      در مورد «تاریخ بازی» و «آمیختگی با تکنولوژی»: غیر از فارکرای پرایمال، تمام نسخه‌های اصلی تو زمان حال بودن. همه‌ی بازی‌ها هم انواع اسلحه و هواپیما و «تکنولوژی‌»های دیگه رو هم داشتن و در کنارش بخش شکار و ساخت و ساز قوی هم ارائه دادن.

    • نظر

      @Mahyar محمدی
      اون حالت فعلا پولیه، ولی امسال قراره مثل حالت بتل رویال مجانی بشه.

    • نظر

      @Bad Boy
      اگه رتبه‌های آی‌ام‌دی‌بی ملاک برتری فیلم برای شما باشه جدایی رتبه‌ی ۱۰۹ام رو داره تو اون لیست:

      http://www.imdb.com/title/tt1832382/?pf_rd_m=A2FGELUUNOQJNL&pf_rd_p=e31d89dd-322d-4646-8962-327b42fe94b1&pf_rd_r=0F6D1ZAJWNNPJZGAGQ05&pf_rd_s=center-1&pf_rd_t=15506&pf_rd_i=top&ref_=chttp_tt_109

    • نظر

      @nima az
      در ادامه‌ی حرف‌های نادر عزیز باید اضافه کنم اینکه شما باور نمی‌کنید زومجی با یوبیسافت ارتباط داره نظر شماست و محترم، هرچند که این اولین بار نیست که کد بازی‌هاش رو در اختیار ما می‌ذاره و آخرین بار هم نخواهد بود. این یه افتخار برای ماست که با بزرگ‌ترین ناشرهای دنیا همکاری می‌کنیم با وجود اینکه برخی دوستان ظاهرا سخت باور می‌کنن. اما اینکه اظهار می‌کنید من دو سه ساعت بازی کردم و به دروغ توی نقد نوشتم ۲۰-۳۰ ساعت، چیزی جز کم‌لطفی نیست.

      ما همیشه سعی کردیم بهترین و باکیفیت‌ترین محتوا رو ارائه کنیم. انتقادات همیشه هستن و چه بهتر که سازنده باشن. هروقت نقد چند روز بعد از عرضه‌ی بازی منتشر شده، زومجی گهگاه به ترجمه و تبعیت از متاکریتیک متهم شده، هروقت هم که هم‌زمان با سایت‌های جهانی بررسی بازی‌ها رو منتشر کردیم برخی دوستان ما رو به دروغ‌گویی متهم کردن.

      در هر صورت زومجی همیشه در کنار کاربرانش به تولید محتوای دست اول در زمینه‌ی بازی و سینما ادامه میده و امیدواریم همه کنار هم پیشرفت کنیم.

صفحه ۲ از ۱۰۶