عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان
،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
@zelda53 •
سلام و درود
دم شما هم گرم zelda53 عزیز که تماشا کردی🙌�
تاریخچه استودیو جیبلی | میازاکی و تاکاهاتا دو غول انیمه سازی
@Bery
سلام و درود Bery عزیز
ممنون از شما و همهی مخاطبانی که مقاله رو مطالعه کردن
موشکافی اولین تریلر بازی ترسناک OD | اوردوز وحشت با هیدئو کوجیما
@ mengde
سلام و درود mengde عزیز
دم شما گرم که از زمان انتشار اون مقالات تا الآن، همراهمونی
موفق باشی و پاینده
موشکافی اولین تریلر بازی ترسناک OD | اوردوز وحشت با هیدئو کوجیما
@Tsovinar
سلام و درود
ممنون از شما که تماشا کردین. کلمات بهتری میتونستن برای توضیح منظورمون در اون بخش انتخاب بشن و در نتیجه دیدگاه شما درسته.
وقتی گفتیم «یکسری آدمهای جدیدی بودن نسبت به نسخهی اصلی بازی» و «اومدن بهشون فضا دادن که «بیشتر» بدرخشن در استودیو»، هدف این بود که اشاره کنیم این افراد، بزرگترین جایگاهشون در تیم تولید تا به امروز رو با پروژهی والهالا به دست آوردن. بعدش هم در کل گفتیم بهلطف پروژههایی مثل دیالسی یا ریمستر، میشه فرصت کارگردانی و در کل انجام کارهای بزرگتر نسبت به پروژههای قبلی در تیم تولید بازی رو به افرادی داد که تا پیش از اون، جایگاههای پایینتری در شرکت داشتن؛ نه اینکه آدمهای تازهکار یا ناواردی هستن. کمی هم توضیح دادیم که وقتی فرد در مدیریت چنین پروژههایی موفق باشه، بعدا شانس دریافت شانس پروژههای بزرگتر رو داره؛ همونطور که Kurt Margenau از زمان ساخت آنچارتد ۲ در ناتیداگ بود، در بازی فرعی Uncharted: The Lost Legacy برای اولین بار فرصت کارگردانی رو به دست آورد و بعد یکی از کارگردانهای بازی The Last of Us Part II شد.
در نهایت همونطور که فرمودین آقای Sheth حدود ۱۰ سال و آقای Velazquez از زمان GodofWar2 در سانتا مونیکا کار کردند. حالا با Valhalla فرصت کارگردانی بازی رو به دست آوردند و خوش درخشیدند.
موفق باشی و پاینده
نیم نگاه بسته الحاقی والهالا بازی God of War Ragnarok | روگ لایت به روایت سانتا مونیکا
@Majid___Az
سلام و درود مجید عزیز
دم شما و تکتک مخاطبان عزیز زومجی گرم که تماشا میکنین
نیم نگاه بسته الحاقی والهالا بازی God of War Ragnarok | روگ لایت به روایت سانتا مونیکا
@اشکان کاردانی
سلام و درود اشکان عزیز
سپاس از انرژی مثبتی که به تیم زومجی میدی
موفق باشی و پاینده
نیم نگاه بسته الحاقی والهالا بازی God of War Ragnarok | روگ لایت به روایت سانتا مونیکا
@Broken boy
سلام و درود
ممنون از شما و لطف دارین
گیم اواردز کلا خوب بود. به نظرم هم حتی یک برنده نیست که قابل احترام نباشه. تریلر خوب و رونمایی جذاب (No Rest for the Wicked و OD مثلا) بهعلاوهی اخبار ناگهانی هیجانانگیز (از جمله بلید آرکین و دیالسی والهالا) هم دیدیم. البته از نظر تریلر بمب، پارسال بهلطف بازی Judas و بازی Hades II خفنتر بود یکمقدار بهنظرم. دربارهی امسال باید بگم صرفا کاش دست استودیو دوستداشتنی اینسامنیاک کاملا خالی نمیموند.
ریمیک RE4 به معنای واقعی کلمه یک بازی معرکه است که من تجربهاش رو به همه پیشنهاد میکنم و برام یکی از سه تجربهی گیمینگ برتر سال بود. ولی خب راستش مثل هر ریمیک غالبا وفادارانه که بیشتر پیشرفت گرافیکیاش به چشم خیلیها میاد، کلا شانس زیادی برای کسب این مدل جوایز نداشت.
موفق باشی و پاینده
موشکافی اولین تریلر بازی GTA 6: از وایس سیتی جدید تا الهام از داستان واقعی
@حامد گرگان
سلام حامد عزیز
شما میتونین در تنظیمات پیاسفایو، به کنسول مجوز «روشن شدن با ریموت پلی (از طریق اینترنت) درحالیکه روی رست موده» رو بدین. اینطوری اگر کنسول روی رست مود هم باشه میتونه با دستگاه ریموت پلی روشن بشه تا پورتال کار کنه. اما ریموت پلی/پورتال نمیتونه کنسول خاموش رو روشن کنه. PS5 یا باید روشن باشه یا روی رست مود.
موفق و پاینده باشی
بررسی پلی استیشن پورتال | کنسول نیمه همراه ۱۷ میلیونی PS5 میارزه؟
@GIXTAR
سلام و درود GIXTAR عزیز
اول ممنون از دقت شما🙌� دوم هم اینکه میخواستم این عشق رو به اشتراک بذارم😃
موفق باشی و پاینده
بررسی پلی استیشن پورتال | کنسول نیمه همراه ۱۷ میلیونی PS5 میارزه؟
@اشکان کاردانی
سلام و درود
ممنون از شما که مقاله رو مطالعه یا ویدیو رو تماشا کردین🙏�
بررسی پلی استیشن پورتال | کنسول نیمه همراه ۱۷ میلیونی PS5 میارزه؟