عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان

محمدحسین جعفریان

،
درباره من:
    • پست
    • نظر

      @Nick Wilde
      سلام
      هیچ‌وقت به وجود چنین ویدیویی اشاره نشد. صرفا قرار بود اون فیلم تبدیل به اولین فیلمی بشه که زومجی در کنار نقد متنی، نقد ویدیویی هم براش پخش می‌کنه. مثل بررسی بازی‌های مهم که در کنار نسخه‌ی متنی، بررسی ویدیویی خلاصه‌تر اون‌ها هم ارائه می‌شه. اما به علت فشار کاری روی تیم ویدیو، اون نقد ویدیویی تدوین، آماده و پخش نشد.
      موفق باشید

    • پست
    • نظر

      @Afsharking98
      این یه‌مقدار به خاطر ترجمه‌ی جاافتاده از این عبارت تو زبان ما است. وگرنه Launch Trailer رو شاید بشه «تریلر انتشار» یا «تریلر عرضه» هم ترجمه کرد که خب قطعا به اندازه‌ی «تریلر روز عرضه» خوب تو زبون ما نمی‌چرخه.

    • نظر

      @The Bandito
      تو پیش‌نمایش بازی که به زودی منتشر خواهد شد، توضیحات مرتبط با کلیات سیستم آنلاین گیم‌پلی بازی رو می‌تونین مطالعه کنین. اما خیلی خلاصه‌اش می‌شه این که وقتی به اینترنت وصل باشین، تو بخش‌هایی از نقشه که شرایط خاصی دارن (پایگاه‌های قرارگرفته در اون‌ها توسط شما به شبکه‌ای اینترنت‌مانند به اسم شبکه‌ی کایرال متصل شدن)، می‌تونین گاهی رد پای بقیه‌ی بازیکنان رو ببینین.
      می‌تونین نردبان به جا مونده از یه بازیکن دیگه رو ببینین و با دادن چندتا از لایک‌هاتون به اون کاربر، از این نردبون استفاده کنین. می‌تونین علامت‌گذاری‌ها، پایگاه‌های استراحت، ایستگاه‌های شارژ و چندین و چند مورد دیگه رو بسازین و تو جهان بازی بذارین یا از همین موارد که توسط بازیکن‌های دیگه ساخته شدن، بهره ببرین. تا حدی که وقتی وارد پایگاه یه‌سری از دشمن‌های بازی به اسم Muleها می‌شین، ناگهان وقتی دارین وسیله‌ی مورد نیازتون رو می‌دزدین اسم یه بازیکن رو روی صفحه می‌بینین. چرا؟ چون همین سربازها همین‌جا اون رو شکست دادن و وسایلش رو دزدیدن و شما الآن در حقیقت دارین چیزی رو برمی‌دارین که قبلا به اون تعلق داشت. در کل وقتی سراغ تجربه‌ی بازی به صورت آنلاین برین، بدون این که هرگز مستقیما با بازیکن دیگه‌ای روبه‌رو بشین، همیشه رد پای حضور اون‌ها تو این دنیا رو پیدا می‌کنین. تا جایی که اگه شانس بیارین می‌تونین وقتی دارین از یه باس شکست می‌خورین، درخواست کمک کنین، یه بازیکن که اون‌جاس صدای سم پورتر بریجز شما رو بشنوه و از اون‌جایی که خودش به لایک احتیاج داره، براتون مهمات بندازه. البته اگه مقاله‌ی مصاحبه‌ی کوجیما با گیم اینفورمر رو که چندوقت پیش داخل سایت قرار گرفت مطالعه کنین، متوجه جزئیات بیشتری می‌شین.

    • نظر

      @Farhad
      دلیلی ذکر نشده ولی خب من اصلا یادم نمیاد Sony Interactive Entertainment حتی یک بار یه بازی رو PC منتشر کرده باشه. مسئله اینه که هم حق آی‌پی، هم حق ساخت و هم حق انتشار DS در اختیار کوجیما پروداکشنزه. پس وقتی مشکل سر راه عرضه‌ی بازی روی PC (شش ماه بعد از PS4) نیست، 505 صرفا با خود کوجیما پروداکشنز مذاکره کرده و SIE هیچ طرف این قضیه نبوده.

    • نظر

      @sully
      تجربه‌ی بازی به صورت آنلاین تفاوت‌هایی با تجربه‌ی اون به صورت آفلاین داره. اما انتخاب بین آنلاین و آفلاین با خودتونه.

    • پست
    • پست
    • پست
صفحه ۳ از ۲۶۰