عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان

محمدحسین جعفریان

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    • پست
      دوشنبه, ۲۴ شهریور ۹۹, ۲۰:۳۰
    • نظر

      عجب بازی مستقل امیدوارکننده‌ای و عجب مقاله‌ی خواندنی و جذابی. خسته نباشی آریا عزیز

    • نظر

      @capitan price
      سلام کاپیتان پرایس عزیز
      خوشحالم که از نتیجه رضایت داری. قطعا تدوین ارزشمند علی نقیبی عزیز هم یکی از دلایل اصلی جذابیت بررسی ویدیویی بازی بود.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @Mreza K
      سلام رضا عزیز
      من هم حقیقتا نتونستم با توجه به تمامی تریلرها، تصاویر، اخبار بازی رسمی و پیش‌نمایش‌ها به «اونجرز» آن‌چنان امیدوار بشم. وقتی نسخه‌ی بتا رو چند ساعت تجربه کردم، به این نتیجه رسیدم که پتانسیل کمی نداره ولی به نظر نمی‌رسه که بتونه از این پتانسیل بهره‌ی حداکثری ببره. وقتی هم تجربه‌ی کامل بخش‌های مختلف بازی اصلی رو به پایان رسوندم، دیدم دقیقا دچار همین مشکل شده.
      امیدوارم با گذر زمان پیشرفت زیادی بکنه و بتونه واقعا نشون بده که لیاقت قیمت یک بازی AAA معروف رو داره.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @Bojack The Horse
      سلام Bojack The Horse عزیز
      دقیقا بازی واقعا به سرعت به تکرار می‌افته و من هم قبل از تکمیل بررسی و نمره‌دهی، به گزینه‌های متفاوتی فکر کردم. ولی درنهایت به نظرم موقع بررسی چنین بازی‌هایی، باید کمی هم آینده‌نگر بود و وقتی به آینده‌های منفی و مثبتی فکر کردم که می‌تونن برای این بازی از راه برسن، به نظرم در این لحظه 6.5 منصفانه‌ترین نمره بود. هرچند در نهایت این بررسی منه و قطعا نظر شما محترم.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @R.D.R.T.L.O.U
      سلام رد دد ردمشن+ لست آو آس عزیز
      نکته‌ی اول: عجب تصویر پروفایلی! نکته‌ی دوم: بله با این قیمت اصلا نمی‌ارزه. مخصوصا در گرانی ترسناکی که ما هر روز با اون سر و کار داریم. A way out در مقام یه بازی مستقل با قیمت پایین‌تر، تو سرگرمی‌سازی خیلی جلوتر از این ساخته‌ی کریستال داینامیکس بود.
      چندتا بررسی بعد از TLoU Part II منتشر شدن. اما فارغ از هر چیز، در کل از توجهی که به بررسی‌ها دارین سپاسگزارم.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @witcher_fan
      سلام ویچر عزیز
      دقیقا. هیچ‌کس از شکست یک بازی ویدیویی خوشحال نمی‌شه و همه دوست داریم همه‌ی بازی‌ها به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسن و برترین نتایج رو برامون فراهم کنن. از طرفی هم اتفاقا سخت‌گیرترین مخاطبان طرفداران هستن. چون حق دارن که بیشترین انتظار رو داشته باشن.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @Flash_matin
      سلام Flash_matin عزیز
      قطعا همین‌طوره. چه‌طور ممکنه وقتی اینسامنیاک گیمز ۳ سال کامل روی طراحی تک‌تک حرکات اسپایدرمن وقت می‌ذاره و بازی Marvel's Spider-Man رو عرضه می‌کنه، انتظار داریم که یه بازی که در زمان مشابه روی 6 شخصیت قابل بازی وقت گذاشته، به همون جزئیات برسه.
      البته اصلی‌ترین دلیل مشکل همین ساختار GaaS (بازی در جایگاه یک سرویس آنلاین) اونجرزه. چون سازندگان باورشون شده که GaaS یعنی بازی رو عرضه کن و بعد از عرضه کامل کن. در حالی که اگر این یک بازی آفلاین داستانی بود، امکان نداشت تا قبل از ایده‌آل شدن از همه نظر به بازار برسه. ولی وقتی بازی GaaS باشه، هر ایرادی به نظر تیم سازنده با یک آپدیت قابل حله.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @Keshmesh
      سلام به شما
      ممنون از شما که بررسی رو مطالعه/تماشا کردین.
      موفق و پاینده باشی

    • نظر

      @Mahdi HK
      سلام مهدی
      آره قطعا جزو بازی‌های ناامیدکننده‌ی 2020 بود. ولی شخصا برای من ناامیدکننده‌ترین نیست. چون از زمان پخش اولین تریلر بازی هر چه تلاش کردم، نتونستم اون‌قدر بهش امیدوار بشم. هرچه‌قدر هم که اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شد، امید کاهش پیدا کرد.
      موفق و پاینده باشی