عضو تحریریه
deleted account

deleted account

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
25

چرا Horizon: Zero Dawn می‌تواند بازی‌های جهان باز را متحول کند؟

Horizon: Zero Dawn بازی جدید استودیو گوریلا گیمز است که در آینده به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید تا با ذکر ۱۴ دلیل، نشان دهیم که چرا این بازی می‌تواند سبک جهان‌باز (Open World) را متحول کند.

1

دموی Resident Evil 7 بر روی پلی استیشن 4 دو میلیون بار دانلود شده است

در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 از نسخه جدید مجموعه «Resident Evil» با حال و هوای کاملا جدید رونمایی شد و بلافاصله پس از آن، دموی قابل بازی این نسخه برای دانلود قرار گرفت. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که استقبال زیادی از این دمو به عمل آمده است.

3

اصغر فرهادی از اکران «فروشنده» در ایران بدون هیچ‌گونه اصلاحی خبر داد

«فروشنده» جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی است که مدتی پیش در جشنواره فیلم کن سر و صدای زیادی به پا کرد. برخی از منابع داخلی از اصلاح برخی سکانس‌های این فیلم برای اکران در ایران خبر داده بودند که امروز اصغر فرهادی رسما این موضوع را رد کرد.

9

بررسی اپیزود سوم بازی Hitman 2016

اپیزود سوم بازی Hitman 2016 عرضه شد و به نظر توانسته آرزویی که در بررسی اپیزود دوم کرده بودیم را برآورده کند! با زومجی و بررسی اپیزود سوم این بازی همراه شوید تا گشت‌و‌گذار هیتمن را این بار در مراکش دنبال کنیم.

1

آپدیت ۶۸ مگابایتی بازی The Witcher 3 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

The Witcher 3 که هم‌اکنون لقب پرافتخارترین بازی تاریخ را به یدک می‌کشد، به تازگی بروزرسانی کم‌حجمی برای نسخه پلی‌استیشن 4 دریافت کرده است که تمرکز ویژه‌ای بر روی رفع یک باگ به‌خصوص دارد. با زومجی و جزییات این خبر همراه شوید.

3

تاریخ انتشار بازی Metal Slug Anthology برای پلی استیشن 4 مشخص شد

بر طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بازی Metal Slug Anthology که تا پیش از این برای کنسول خاطره‌انگیز پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود، قرار است هفته جاری به پلی‌استیشن 4 بیاید. با زومجی همراه باشید.

فیلم «دختر» در دو روز، رکورد فروش ۱۰۰ میلیونی ثبت کرد

«دختر» جدیدترین ساخته‌ی رضا میرکریمی محسوب می‌شود که مدتی است وارد مرحله اکران شده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این فیلم سینمایی موفق شده در دو روز، تا ۱۰۰ میلیون تومان فروش را تجربه کند. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

3

پنجمین «هدف فراری» امروز به بازی Hitman اضافه شد

ساعاتی پیش پنجمین هدف فراری (Elusive Target) برای بازی Hitman منتشر شد. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

24

۸ بازی که دوست داشتیم در نمایشگاه E3 2016 معرفی شوند

کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2016 به پایان رسیدند و نتوانستند نام هیچ بازی را از لیست هشت‌تایی ما کم کنند؛ لیستی که مشتاق بودیم در E3 امسال حضور داشته باشند و آن را بیش از پیش جذاب کنند. با زومجی همراه شوید تا نگاهی به این هشت بازی بیاندازیم.

7

لیست تمامی بازی هایی که برای اولین بار در نمایشگاه E3 2016 رونمایی شدند

کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2016 هم با همه خوبی‌ها و بدی‌هایشان به پایان رسیدند و لحظات جذابی را برای طرفداران رقم زدند. مورد شاخصی که در این کنفرانس‌ها دیده می‌شد، رونمایی از برخی بازی‌ها برای اولین بار بود. در این مقاله با زومجی همراه باشید تا مروری بر این بازی‌ها داشته باشیم.

صفحه ۱ از ۱۳