عضو تحریریه
زومجی زومجی

زومجی زومجی

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳
1

با Lighthouse، تکنولوژی مکمل هدست واقعیت مجازی وایو آشنا شوید

میان تمامی خبرها و اطلاعاتی که از سوی ولو در GDC امسال منتشر شد، این شرکت محصولی را رونمایی کرد که برای دستگاه‌های واقعیت مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه با اطلاعاتی در مورد Lighthouse، محصولی که می‌تواند مکمل اصلی هدست واقعیت مجازی ولو باشد، همراه باشید.

/game-articles/335593-everything-about-virtual-reality/ولو: ما دوست داریم Half-Life را به واقعیت مجازی بیاوریم، اما شاید غیرممکن باشد

یکی از اعضای ولو می‌گوید این شرکت علاقه‌مند است تا بازی‌هایی را بر اساس تمامی مجموعه‌های اصلی و بزرگ خود، به خصوص Half-Life، برای تکنولوژی واقعیت مجازی تولید کند. همراه زومجی باشید.

تماشا کنید: گیب نیوول از استیم‌ ماشین، موتور سورس ۲ و بازار بازی های ویدیویی صحبت می کند

گیب نوول، از افراد سرشناس در صنعت بازی‌های ویدیویی و همچنین موسس شرکت ولو، در جدیدترین مصاحبه خود درباره کنسول استیم‌ماشین، موتور سورس ۲ و بازار بازی‌های ویدیویی بر روی  پلتفرم رایانه‌های شخصی صحبت کرده است. همراه زومجی باشید.

1

بروزرسانی Heists برای برخی از کاربران GTA 5 در دسترس قرار گرفته است

برخی از کاربران می٬گویند بروزرسانی Heists را برای بازی GTA 5 دریافت کرده‌اند و این بروزرسانی حجمی معادل ۴.۸ گیگابایت دارد.

کلیف بلزینسکی از هدست واقعیت مجازی HTC Vive می‌گوید

به نظر می‌رسد هدست واقعیت مجازی  وایو، که توسط دو شرکت اچ‌تی‌سی و ولو ساخته می‌شود، یکی از طرفداران بزرگ خود را پیدا کرده است. این طرفدار، کسی نیست به جز کلیف بلزینسکی، سازنده سری Gears of War که این هدست را جادویی توصیف می‌کند! همراه زومجی باشید.

2

سونی: می‌ خواهیم پروژه مورفیوس مثل Wii U یک محصول اجتماعی باشد

امروزه دستگاه‌های واقعیت مجازی با چالش‌های گوناگونی روبرو هستند تا بتوانند میان مخاطبان جدید، مسیر موفقیت را پیدا کنند. اما سونی در این مورد چه عقیده‌ای دارد؟ همراه زومجی باشید.

تماشا کنید: بازی مستقل Loading Human مخصوص واقعیت مجازی با موتور آنریل ۴

بازی‌های مستقل و البته موتور آنریل ۴، به دو موضوع جالب و مورد توجه در GDC امسال تبدیل شده‌اند. به تازگی ویدیویی از یک بازی مستقل برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ساخته شده که با موتور آنریل 4 تولید شده است. همراه زومجی باشید.

1

بازی GTA 5 از موسیقی‌های بیشتر و یک ایستگاه رادیویی اضافه در نسخه رایانه‌های شخصی بهره خواهد برد

همانطور که نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از بازی GTA 5 دارای موسیقی‌های اضافی بودند، نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم قرار است از محتویات صوتی اضافی بهره‌مند شود. اما این همه ماجرا نیست، چرا که به علاوه موسیقی‌های اضافی، این نسخه از یک ایستگاه رادیویی جدید نیز در بازی بهره‌مند خواهد بود. همراه زومجی باشید.

تصاویر جدیدی از محیط بازی Just Cause منتشر شد

استودیوی اولنچ (Avalanche) در پی برگزاری رویداد PAX East، جایگاه اختصاصی را برای بازی Just Cause 3 ترتیب داده است. آن‌ها در این جایگاه، از تصاویر جدید بازی رونمایی کردند، اما هنوز هم خبری از دیدن گیم پلی اصلی بازی نیست. همراه زومجی باشد.

تماشا کنید: اولین ویدیوی گیم پلی از This War of Mine بر روی iPad

به نظر می‌رسد 11 Bit Studios قرار است به زودی بازی This War of Mine را برای iPad منتشر کند. همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۱۱