عضو تحریریه
مجید سجادی

مجید سجادی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
22

بهترین تنظیمات ممکن برای انجام بازی Counter-Strike: Global Offensive

بازی Counter-Strike: Global Offensive بدون‌ شک یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول‌شخص موجود است که طرف‌داران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. اما اگر ‌می‌خواهید در این بازی حرفه‌ای شوید تنها تمرین کافی نیست. با تنظیمات درست می‌توانید در این بازی عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود داشته باشید. با زومجی همراه باشید.

برگزاری مسابقات مقدماتی به منظور شرکت در ESL One New York برای عموم

اگر شما هم فکر می‌کنید لیاقت شرکت در یکی از بزرگ‌ترین مسابقات جهانی دوتا ۲ را دارید می‌توانید در مسابقات مقدماتی ESL One New York شرکت کنید. با زومجی همراه باشید.

حواشی مسابقات Counter-Strike: Global Offensive | مقدماتی Dreamhack London

در هفته‌ی اخیر شاهد اتفاقات زیادی در دنیای مسابقات Counter-Strike: Global Offensive بودیم. با زومجی و اخبار هفتگی CS:GO همراه باشید.

1

تیم Evil Geniuses قهرمان مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۵ شد

شاهد به پایان رسیدن یکی دیگر از مسابقات سالانه‌ی اینترنشنال ۲۰۱۵ توسط وَلو بودیم. در این دوره تیم آمریکایی Evil Geniuses توانست دیگر تیم‌های شرکت کننده را شکست داده و قهرمان شود. با زومجی و خلاصه‌ای از این مسابقات همراه باشید.

1

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله‌ی حذفی - روز ششم

بلاخره پس از شش روز هیجان‌انگیز، شاهد به پایان رسیدن یکی از بزرگ‌ترین مسابقات E-Sport بودیم. قهرمان این دوره از مسابقات تیم آمریکایی Evil Geniuses بود که توانست جایزه‌ی ۶,۶۱۶,۰۰۰ دلاری را از آن خود کند. با زومجی و گزارش آخرین روز اینترنشنال ۲۰۱۵ همراه باشید.

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله‌ی حذفی - روز چهارم و پنجم

به روز‌های پایانی از اینترنشنال ۲۰۱۵ نزدیک می‌شودیم. این‌بار با شما هستیم و گزارش دو روز از مرحله‌ی حذفی بزرگ‌ترین مسابقات سالا‌نه‌ی دوتا ۲. با زومجی همراه باشید.

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله‌ی حذفی - روز سوم

با شما هستیم و گزارش یک روز هیجان‌انگیز از اینترنشنال ۲۰۱۵. روز سوم مسابقات اینترنشنال با حذف آخرین قهرمان باقی مانده در این دوره از مسابقات، یعنی iG. با زومجی همراه باشید.

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله‌ی حذفی - روز دوم

با یک روز دیگر از اینترنشنال و یک گزارش اختصاصی دیگر با شما هستیم. در روز دوم مرحله‌ی حذفی شاهد سقوط دو تیم به براکت پایینی و حذف دو تیم از مسابقات امسال بودیم. با زومجی همراه باشید.

مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ زیر بار حملات شدید هکرها قرار گرفت

روز دوم مرحله‌ی گروهی اینترنشنال ۲۰۱۵ چندان بی حاشیه نگذشت. در روز گذشته شاهد حملات DDOS به سرور‌های این تورنومنت بودیم. با زومجی همراه باشید.

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله‌ی حذفی - روز اول

امروز شاهد برگزاری مرحله‌ی حذفی مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۵ بودیم. در روز اول این مرحله‌ ده بازی برگزار شد. با زومجی و گزارش این بازی‌ها همراه باشید.

صفحه ۱ از ۴