عضو تحریریه
مهیار تیموریان

مهیار تیموریان

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۴
5

شبکه ABC تولید سریال Agent Carter را متوقف کرد

بر اساس جدیدترین اخبار، شبکه ABC در اقدامی نه چندان عجیب و غیرمنتظره، تولید ادامه سریال Agent Carter را متوقف کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

3

۱۰ بازیگری که می‌توانند در نقش شزم (Shazam) ظاهر شوند

چندی پیش وب سایت دی‌سی کمیکز مووی در مقاله‌ای، به معرفی ۱۰ بازیگری پرداخته که می‌توانند به عنوان شزم ایفای نقش کنند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

4

فیلم Captain America: Civil War پس از اکران خصوصی با واکنش مثبت منتقدین مواجه شد

پس از اکران خصوصی Captain America: Civil War که پیش از اکران عمومی این فیلم اتفاق افتاد، منتقدین در شبکه‌های اجتماعی نظرات خود را درباره آن بیان کرده‌اند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

فیلم Wonder Woman زودتر از موعد اکران خواهد شد

با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، فیلم Wonder Woman زودتر از موعد اعلام شده قبلی اکران خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

9

احتمالا فیلم بتمن علیه سوپرمن نسبت به مرد پولادین سود کمتری برای کمپانی وارنر دارد

بر اساس جدیدترین بررسی‌های صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود که سود خالص فیلم Batman v Superman برای کمپانی برادران وارنر کمتر از Man of Steel باشد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

5

زک اسنایدر علاقه‌مند به ساخت فیلم دوم سوپرمن است

زک اسنایدر، کارگردان فیلم جدید Batman v Superman به تازگی اعلام کرد که قصد دارد یک فیلم مستقل دیگر با محوریت «سوپرمن» بسازد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

1

خانم‌ها بیشتر از آقایان طرفدار بازی‌های موبایل هستند

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده، خانم‌ها بیشتر از آقایان علاقه‌مند به انجام بازی‌ های موبایلی هستند. با زومجی و جزییات این خبر همراه شوید.

3

تماشا کنید: گردهمایی ابرقهرمانان مارول در تریلر جدید Captain America: Civil War

به تازگی یک تبلیغ تلویزیونی از فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) منتشر شده‌ است که در آن شاهد گردهمایی ابرقهرمانان مارول هستیم. برای تماشای این ویدیوی کوتاه با زومجی همراه باشید.

1

پمپ بنزین فیلم «کشتار با اره‌ برقی در تگزاس» به رستوران تبدیل می‌شود

اگر فیلم «کشتار با اره‌ برقی در تگزاس» (The Texas Chainsaw Massacre) را دیده باشید حتما پمپ بنزینی که اتفاقات فیلم در آن جریان داشت را به خاطر دارید؛ این مکان به یک رستوران بین‌راهی تبدیل می‌شود. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

2

جسیکا هنویک هم به لیست بازیگران سریال Iron Fist اضافه شد

به‌زودی سریال جدید Iron Fist مارول که توسط شبکه Netflix ساخته و پخش می‌شود، به روی آنتن خواهد رفت و طبق آخرین اخبار، جسیکا هنویک هم در این سریال حضور خواهد داشت. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

صفحه ۱ از ۸