عضو تحریریه
کامیار صیاد

کامیار صیاد

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

عرضه ماشینی با حال و هوای Fallout 4 برای Forza 6

این هفته دارندگان بازی‌های Forza 6 یا Fallout 4 کدی را دریافت خواهند کرد که اجازه استفاده از ماشینی به سبک فال‌اوت ۴ را در فورزا ۶ می‌دهد. با زومجی همراه باشید

روزانه ۱۰ هزار نسخه از بازی Minecraft به فروش می‌رسد

در آخرین گزارش منتشر شده توسط نیویورک تایمز پیرامون بازی Minecraft، اطلاعات جالبی از فروش این بازی به دست آمده است. با زومجی همراه باشید.

تعدادی از بهترین بازی‌های کلاسیک کنسول SNES برای 3DS عرضه شدند

نینتندو قصد دارد با عرضه بازی‌های کلاسیک SNES، کنسول قدیمی خود، بر روی 3DS یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه دارد و در همین راستا بازی‌های جذابی مثل Super Metroid و Donkey Kong Country 2 را عرضه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

منتظر آپدیت بزرگ ایکس باکس وان‌ در فصل بهار باشید

از ابتدای عرضه کنسول ایکس باکس وان تا امروز مایکروسافت تلاش کرده که به صورت ماهیانه، بروزرسانی‌های مختلف و کلیدی را برای بهبود هر چه بیشتر کنسول خود ارائه کند. حالا جدیدترین آپدیت این کنسول که برای بهار در نظر گرفته شده حاوی تغییراتی کلیدی است.

1

در بازی Final Fantasy 15 بیش از ۲۰۰ ماموریت قابل بازی وجود دارد

در پی انتشار مقاله‌ای توسط Game informer از بازی Final Fantasy XV اطلاعات مختلفی از آن بدست آمد که می‌توان به وجود بیش از ۲۰۰ ماموریت مختلف اشاره کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی رومیزی Dark Souls معرفی شد؛ کابوس مرگ به دنیای واقعی می‌آید

Dark Souls، نامی آشنا که یادآور صحنه‌های مرگ دلخراش، دشمنانی سرسخت و تلاش‌های متمادی برای کشتن آنها است، حالا به دنیای سرگرمی‌های رومیزی  وارد می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

امکان کنترل ماشین‌های پرنده در Final Fantasy 15 وجود خواهد داشت

در بازی Final Fantasy XV شاهد ماشین‌های پرنده خواهیم بود، حال سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که گیمر‌ها می‌توانند این ماشین‌ها را کنترل و از آن‌ها به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل استفاده کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

4

حالت Inch By Inch فردا برای بازی GTA Online عرضه می‌شود

نزدیک به سه سال از انتشار بازی GTA V می‌گذرد و کمپانی راک‌استار هنوز هم به حمایت از آن ادامه می‌دهد و در همین راستا حالت جدیدی با نام Inch By Inch برای بخش چندنفره بازی معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید. 

2

با کمک اسکوئر انیکس سری Fear Effect ادامه پیدا خواهد کرد

Fear Effect از آثار استودیو ایداس است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و تا به امروز دو نسخه از این سری عرضه شده است، حال پس از گذشت سال‌ها، این نسخه به لطف حمایت اسکوئر انیکس و در صورت جذب کمک‌های مردمی بازخواهد گشت. با زومجی همراه باشید.

1

نسخه آزمایشی بازی NiOh به زودی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

نسخه آزمایشی بازی NiOh استودیو تیم نینجا که به نوعی تلفیقی از Onimusha و Dark Souls است و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد، طی ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از تاریخ دقیق شروع این نسخه با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۲