عضو تحریریه
فرزاد برخورداری

فرزاد برخورداری

،
درباره من:
از کویر یزد کوچ کردم به امید ایجاد تغییر. سینما آینه حقیقت نمایی است روبروی ما. برای همین عاشقانه دوستش دارم. گاهی دل ما خرم و پرنور شود/گاهی چو شبی تیره و رنجور شود/سازی زند این دل که بدانیم نُتَش/گاهی نُت ماهور و گهی شور شود
عضویت: شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
10

نقد فیلم And Justice for All | بی‌عدالتی در خانه عدالت

فیلم And Justice for All «و عدالت برای همه» فیلمی جنایی، به کارگردانی نورمن جویسون و محصول سال ۱۹۷۹ است. آل‌پاچینو نقش اصلی فیلم را برعهده دارد و برای بازی خود نامزد دریافت اسکار هم شده است. در این مقاله به بررسی  این فیلم پرداخته‌ایم.

6

نقد فیلم پسر | گریز از تنهایی

«پسر» نام فیلمی به کارگردانی نوشین معراجی است. این فیلم یکی از آثار خوب این روزهای گروه هنر و تجربه است. در این مقاله نگاهی به این فیلم داشته‌ایم.

8

نقد فیلم Midnight in the Switchgrass | عدالت برای همه

فیلم Midnight in The Switchgrass «نیمه شب در چمن‌زار» فیلمی جنایی به کارگردانی رندال امت، با بازی بروس ویلیس و مگان فاکس به‌تازگی منتشر شده است. با نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

21

نقد فیلم Amores Perros | قیاس سگ‌ها و آدم‌ها

فیلم Amores Perros «عشق سگی»، فیلمی در ژانر درام به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو است. این فیلم اولین اثر از سه‌گانه‌ موسوم به «مرگ» از این فیلمساز است. در این مطلب نگاهی به این فیلم داشته‌ایم.

19

نقد فیلم Infinite | مارک والبرگ در اثری اکشن و علمی‌تخیلی

فیلم Infinite یا «بی‌نهایت» محصول سال ۲۰۲۱، فیلمی در ژانر علمی‌تخیلی و اکشن  است. آنتوان فوکوآ این فیلم را کارگردانی کرده و مارک والبرگ شناخته‌شده‌ترین بازیگر فیلم است. این فیلم نبرد همیشگی خیر و شر را به تصویر می‌کشد.

53

نقد فیلم Life Is Beautiful | نگاهی طنز آمیز به تاریخی دردناک

فیلم Life Is Beautiful با نام اصلی La vita e bella فیلمی ایتالیایی محصول سال ۱۹۹۷ میلادی است. کارگردان این فیلم روبرتو بنینی است که بهترین نقش‌آفرینی‌ فیلم هم ازان خود اوست. این فیلم موفقیت‌ها و جوایز زیادی را به‌دست آورد.

18

نقد فیلم Mainstream | پشت پرده اینفلوئنسرها

«Mainstream» نام فیلمی به کارگردانی جیا کاپولا، نوه کارگردان مجموعه پدر خوانده است. اندرو گارفیلد سرشناس‌ترین بازیگر فیلم جریان اصلی است. این فیلم در مورد تاثیرات فضای مجازی بر آدم‌هاست.

64

نقد فیلم زیر نور کم | خاطرات عشقی کهنه

«زیر نور کم» عنوان فیلمی اجتماعی و محصول سال ۱۳۹۹ است. محمد پرویزی بعد از فیلم سینمایی «لابی» سراغ کارگردانی این فیلم رفته است. در این فیلم بازیگران مطرحی از جمله لیلا زارع و صابر ابر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

52

نقد فیلم Boogie

آیا فیلم Boogie تنها یک فیلم در ژانر درام ورزشی است یا به موضوعات عمیق‌تری هم می‌پردازد؟ با نقد فیلم همراه زومجی باشید.

171

نقد فیلم Bliss

فیلم Bliss «سعادت» محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا و تازه ترین ساخته مایک کیهیل است. نقش‌های اصلی این فیلم بر عهده اوون ویلسون و سلما هایک است. در این مقاله به بررسی این فیلم پرداخته‌ایم.

صفحه ۱ از ۵