عضو تحریریه
الناز  بهبهانی

الناز بهبهانی

خوزستان، اهواز
درباره من:
instagram: @elnaz.behbahanii شیفته سینما، موسیقی، نقاشی و معماری
عضویت: سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶
26

نقد فیلم The King - پادشاه

فیلم «پادشاه» با درخشش تیموتی شالامی و لی لی رز دپ، بازسازی جذابی از یکی از نمایشنامه های شکسپیر است که به بازسازی‌های موفق قبل از خود ادای دین می‌کند و از آن‌ها بهره می‌گیرد. 

21

نقد فیلم Late Night - آخر شب

فیلم «آخر شب» با درخشش اِما تامپسون به‌عنوان مجری برنامه کمدی شبانه، همانند همین برنامه‌های شبانه شما را آن چنان سرگرم می‌کند که ضعف‌های گل درشت فیلم آن قدر به چشمتان نیاید.

35

نقد فیلم The Report - گزارش

فیلم «گزارش» با درخشش آدام درایور و هنرپیشه زن مکمل خود آنت بنینگ، نشان می‌دهد ترس چگونه می‌تواند هر خیری را به شر محض بدل کند و دربرابر آن هر فرد ساده‌ای با انجام کار خود در زمان مناسب جلوی این شر قد علم کند.

84

نقد فیلم Marriage Story - داستان ازدواج

فیلم جدید نوآ بامباک با حضور ستارگانی چون اسکارلت جوهانسون، آدام درایور و لارا درن، درامی است دوساعته که به بیننده نشان می‌دهد یک زندگی در ظاهر روشن و شاد، چگونه ممکن است رفته رفته به جهنمی روی کره زمین بدل شود.

97

نقد سریال Peaky Blinders - فصل اول تا چهارم

بالاخره طلسم شکسته شد و پس از مدت‌ها انتظار، به مناسبت پخش فصل پنجم، نقد چهار فصل اول سریال «پیکی بلایندرز» با بازی کیلیان مورفی، تام هاردی، هلن مک کروی و بسیاری ستاره دیگر آماده شد. همراه زومجی باشید

25

نقد فیلم A Simple Favor - یک خواهش ساده

فیلم «یک خواهش ساده» با بازی ستارگان خود یعنی بلیک لایولی و آنا کندریک، داستان مهیج و رازآلودش را در بستری زیبا اما تاریک و مدرن تعریف می‌کند. همراه نقد زومجی باشید

23

نقد فیلم Perfect Strangers - غریبه های تمام و کمال

فیلم Perfect Strangers درامی ایتالیایی با ریتم تند و پر دیالوگ است که در ۹۰ دقیقه، جهنمی از دروغ و قضاوت را پیش چشمتان علم می‌کند.

51

نقد فیلم A Quiet Place - یک مکان ساکت

A Quiet Place یک فیلم ترسناک مدرن و خلاقانه‌ای با بازی جان کراسینکی و امیلی بلانت است که بالاتر از ترس، به مفاهیمی که ترس و اضطراب را نهادینه می‌کنند می‌پردازد.

43

نقد فیلم Rampage - رمپیج

فیلم Rampage با بازی تنها ستاره‌اش دواین جانسون و غول‌های بی شاخ و دم خود، در سطح فیلم‌های سرگرم‌کننده بهاره هم ظاهر نشده و از سناریویی ضعیف و پر از ابهام رنج می برد.

12

نقد فیلم Gringo - غریبه

فیلم Gringo در ژانر کمدی-جنایی با وجود لیست بلندی از ستارگانش همچون شارلیز ترون، جوئل ادگرتون، دیوید اُیلوو و آماندا سایفرد و قاب‌های پر زرق و برق، نتوانسته داستانی به‌یادماندنی و حتی دوست‌داشتنی تعریف کند.

صفحه ۱ از ۳