رسول خردمندی

رسول خردمندی

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۴
14

۲۰ حقیقت شگفت‌ انگیز درباره بیگانگان فضایی

در اینکه آیا واقعا بیگانگان فضایی واقعا وجود دارند یا خیر ابهامات زیادی وجود دارد.هر چه بیشتر می‌گذریم با شواهدی که رویت می‌شود می‌توان وجود بیگانگان را تایید کرد. در ادامه این مقاله قصد بر این است تا با ۲۰ حقیقت خواندنی درباره آنها آشنا شوید. با زومجی همراه باشید.

29

بررسی بازی Hatred

در وصف یک بازی بد، نیازی به یک مقدمه بلند بالا و طولانی نیست. نیاز به یک شروع جنجالی نیست. بازی که بد باشد، بد است! اینکه به هر نحوی بخواهیم از آن دفاع کنیم اصلا کار درستی نیست! و از آن بدتر اینکه بدانیم یک بازی بد است ولی آن را انکار کنیم! با زومجی همراه باشید.

6

۲۰ بازی برتر رایانه‌های شخصی از نگاه وب‌سایت یوروگیمر (بخش دوم)

در قسمت قبل این مقاله با ۱۰ بازی از ۲۰ بازی منتخب وب‌سایت یوروگیمر برای رایانه‌های شخصی آشنا شدید. در قسمت دوم به سراغ ده‌ بازی دیگر می‌رویم که در جایگاه‌های برتر ایستاد‌ه‌اند. با زومجی همراه باشید.

2

مایکروسافت بازی‌های کینکت را معرفی نکرد!

در گزارشی در مراسم E3 2015، شانون لافتیس، رئیس بخش انتشارات و توزیع استودیوی مایکروسافت گیمز در جواب به این سوال که چرا برای کینکت در طول مراسم E3 بازی معرفی نشده، بیان کرد که بازی‌هایی قرار است برای این دستگاه در آینده منتشر شود.

7

بهترین بازی های پی‌ سی از نگاه وب‌سایت یوروگیمر (بخش اول)

وب سایت معتبر یوروگیمر به تازگی اقدام به معرفی ۲۰ بازی برتر و شاخص پلتفرم رایانه‌های شخصی کرده است که مطمئنا می‌تواند نیاز هر شخص در هر ژانری را برآورده کند. در بخش اول این مقاله نگاهی به ۱۰ بازی از لیست ارائه شده‌ی یوروگیمر می‌اندازیم.

6

۲۰ حقیقت جالب در مورد استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل

در این مقاله قصد بر این داریم  تا با بیست حقیقت از استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل و یکی از پیشکسوتان حوزه تکنولوژی و فناوری آشنا شویم که شاید برای طرفداران وی جالب و حتی تعجب برانگیز باشد. با زومجی همراه باشید.

5

آشنایی با لاوکرفت، ابداع‌گر ترس کیهانی و تاثیرات آن در دنیای بازی های ویدیویی

گفته می­شود ترساندن کار سختی نیست ولی شاید اگر قرار بود کسی را که تا حالا ندیده­‌اید و قرار هم نیست ببینید را بترسانید، چه حالی به شما دست می‌داد؟ آیا هنوز هم اعتقاد دارید که ترساندن کار سختی نیست؟ در ادامه با ترس لاوکرفتی یا کیهانی، ترسی که در بازی‌هایی مانند Dead Space و Silent Hill مشاهده کردیم، آشنا خواهید شد.